۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۶۷۵۸۰
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

توهین رییس جمهور فرانسه به رسول اکرم نشانه جهل و نادانی است

توهین رییس جمهور فرانسه به رسول اکرم نشانه جهل و نادانی است
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: کاری که امانوئل مکرون در توهین و اهانت به رسول اکرم (ص) انجام داد، جعل و نادانی وی را برای جهانیان هویدا ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه امروز با آیت الله مصططفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت برگزار شد.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته وحدت ابراز داشت: یکی از ضرورت های حال کنونی جهان اسلام معرفی و شناساندن ابعاد شخصیتی رسول اکرم (ص) به نسل های جوان است.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود با اشاره به اهانت و توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر (ص) و حمایت رییس جمهور فرانسه از این اقدام ضددینی گفت: کاری که امانوئل مکرون انجام داد، جهل و نادانی وی را برای جهانیان نشان داد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه توهین به رسول اکرم (ص) زمینه ساز نزدیکی بیشتر مسلمین به همدیگر خواهد شد، افزود: اکنون بهترین عمل برای همه مسلمانان حرکت در حول قرآن کریم است، زیرا اگر بتوانیم که ابعاد واقعی قرآن را بشناسیم در مقابل همه توطئه های دشمنان خدا بیمه خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شخصیت بارز و بی همتای رسول اکرم(ص) همانند خورشیدی عالم تاب بر زمین می درخشد و همه خوبی ها حول این رسول مکرم می چرخد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حرکت در مسیر ولایت فقیه بیان داشت: باید با بصیرت تمام پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و با حفظ وحدت کلمه تمام توطئه های دشمنان اسلام و دین خدا را خنثی کنیم.

در ادامه این نشست، ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه شهرستان پاوه نیز بیان کرد: وحدت می تواند عامل اصلی در رشد و توسعه کمی و کیفی کشورهای جهان در مقابل دشمنان باشد، بنابراین باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

امام جمعه پاوه تاکید کرد: تا زمانی که جهان اسلام به معنای واقعی به وحدت کلمه نرسد نباید انتظار داشت که دستان توطئه از جهان اسلام رخت بندد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات