۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۶۷۵۸۲

تجلی وحدت شیعه و سنی در هفته وحدت در پاكستان+تصاویر

تجلی وحدت شیعه و سنی در هفته وحدت در پاكستان+تصاویر
مسلمانان شیعه، سنی روز یکشنبه در تالار همایش‌های حوزه علمیه عروه الوثقی مركز ایالت پنجاب گردهم آمدند و در فضایی پر شور میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، مسلمانان شیعه، سنی و روحانیون پاكستانی روز یکشنبه در تالار همایش های حوزه علمیه «عروه الوثقی» مركز ایالت پنجاب گردهم آمدند و در فضایی پرشور میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت را گرامی داشتند.

در این کنفرانس وحدت اسلامی علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه عروه الوثقی و رهبران ارشد سیاسی مذهبی پاکستان اشعار و قصائدی در مدح پیامبر اکرم (ص) توسط مداحان شیعه و سنی قرائت شد.

مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان در سخنرانی خود در این کنفرانس گفت: شخصیت و سیره پیامبر اسلام (ص) مرکز و محور اتحاد مسلمانان است و با محوریت سیره حضرت محمد (ص) می توانیم امت اسلامی را متحد کنیم و وحدت مسلمین نه فقط ضرورت فوری است، بلکه تقاضای دین و دستور خدا و پیامبر گرامی اسلام (ص) هم است.

رهبران برجسته شیعه و سنی پاکستان در سخنرانی خود با اشاره به ضرورت وحدت در بین مسلمانان گفتند: امروزه ضرورت وحدت در بین امت اسلامی واجب کفایی است چراکه دشمنان اسلام در این بیداری جهان اسلامی در صدد توطئه هستند./ت302/ف

ارسال نظرات