۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۶۶۷۵۸۴
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر گنگاور:

دلخوش کردن به نتیجه انتخابات آمریکا بی بصیرتی است

دلخوش کردن به نتیجه انتخابات آمریکا بی بصیرتی است
کرمانشاه - حجت الاسلام ملکی گفت: بعضی از دولتمردان، مسؤولان کشور به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دلخوش کرده اند که این امر از روی ناآگاهی و بی بصیرتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی عصر امروز در نشست با جمعی از معاونین و اساتید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان کنگاور با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبانماه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون همواره آماج توطئه ها، دسیسه ها و... دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) گنگاور گفت: این دشمنی های معاندان انقلاب در ابتدا با آغاز یک جنگ تمام عیار علیه ملت ایران آغاز شد و دشمنان امید فراوانی به این جنگ افروزی خود داشتند، ولی همگان دیدیم که ملت ایران و روحیه انقلابی گرایی آنان اجازه نداد که دشمنان در رسیدن به نیت پلید خود که همان از بین بردن انقلاب اسلامی بود، برسند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی و پیروزی رزمندگان اسلام حقانیت ملت و نظام ما را به جهانیان ثابت کرد، افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی شاهد افزایش تحریم ها، تهاجم فرهنگی و... علیه این نظام و ملت بودیم و امروز شاهد نهایت شدت این تحریم ها هستیم، ولی بازهم بصیرت سیاسی ملت ایران این توطئه ها را تاکنون ناکام گذاشته است.

حجت الاسلام ملکی با انتقاد از بی خردی عوامل داخلی و برخی خواص در بحث مذاکره با دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: در هفته های اخیر برخی از خواص با مصادره به مطلوب زندگی سیاسی و اخلاقی امام حسن (ص) به سود منافع و مصالح خود، مساله مذاکره با دشمنان این انقلاب و اسلام را مطرح کردند که این نهایت بی بصیرتی و ساده لوحی آنان را می رساند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) گنگاور تاکید کرد: هرگز نمی توان شرایط ویژه دوران امام حسن (ع) را با دوران کنونی مقایسه کرد، زیرا در آن دوران هم ملت و هم بسیاری از خواص در جامعه اسلامی از نوعی بی بصیرتی رنج می بردند، ولی این امر بر ملت و بزرگان نظام ما نمی تواند صدق کند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه به فرموده امام راحل منافقان بدتر از کفارند، بیان داشت: در دوران رسول اکرم (ص) و همچنین ائمه اطهار علهیم السلام بیشتر توطئه ها و دسیسه ها از سوی منافقان علیه اسلام پی ریزی می گردید و این امر نیز درباره انقلاب اسلامی کاملا صادق است.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که عناصر خودفروخته داخلی نقش پیاده نظام دشمن در کشور را ایفا کنند، گفت: برای رهایی از توطئه ها و دسیسه های عناصر خودفروخته داخلی و دشمنان این انقلاب باید همگی در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت کنیم و تنها این مسیر است که ما را به سرانجام مطلوب می رساند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) گنگاور در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: متاسفانه برخی از دولتمردان، مسؤولان و... در داخل کشور به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دلخوش کرده اند که این امر از روی ناآگاهی و بی بصیرتی آنان است، بی گمان هر کسی که در آمریکا چه «ترامپ» و چه «بایدن» انتخاب شود، سیاست این کشور استکباری در قبال ایران تغییری نخواهد کرد، زیرا سیاستمداران آمریکا زیرمجموعه جریان جهانی صهیونیسم هستند و تنها نقش اجرا کننده برنامه های صهیونیست ها را دارند.

این استاد حوزوی در ادامه با تاکید بر اینکه نسخه حل مشکلات کنونی کشور را باید در داخل جست نه در بیرون از مرزها، بیان کرد: تاریخ نشان داده است که ابرقدرتها هرگز نخواسته اند که قدمی برای دیگر کشورها بردارند مگر اینکه منافع شان در آن نهفته باشد، لذا تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی اتکا به توان داخلی کشور است.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه پیاده سازی منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی بهترین راهکار برای توسعه و ارتقا این انقلاب است، گفت: تا زمانی که از وجود پربرکت مقام معظم رهبری در کشور بهره مند هستیم، چه نیازی به نسخه های غربی و اروپایی برای برون رفت از مشکلات داریم؟!.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) گنگاور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین مسیر همه ما باید مسیر ولایت فقیه و آرمان های امام راحل و شهدا این انقلاب باشد، تنها با حرکت در این راه می توان در مقابل دشمنان این ملت و نظام مقتدرانه بایستیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات