۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۶۷۵۸۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور مطرح کرد؛

تلاش بی نتیجه استکبار برای مانع تراشی دربرابر گسترش اسلام ناب محمدی

تلاش بی نتیجه استکبار برای مانع تراشی دربرابر گسترش اسلام ناب محمدی
خراسان رضوی - حجت الاسلام جوانشیری با محکوم کردن توهین به پیامبر توسط رییس جمهور فرانسه، گفت: با همه دسیسه ها مکتبی زنده تر و پویاتر از مکتب پیامبر در جهان پیدا نمی شود.

حجت الاسلام علیرضا جوانشیری، رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به فراگیری اسلام در جهان، گفت: امروزه اسلام به عنوان یک مکتب الهام بخش به جریان های مردمی و عدالتخواه در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

وی ابراز کرد: تمام ساحت اسلام به وسیله انقلاب اسلامی و در پرتو اندیشه بلند و ملکوتی امام راحل از کنج مساجد بیرون کشیده شد و در مناسبات مختلف اجتماعی و سیاسی روشنگر مظلومان عالم شد، در پرتو گسترش چنین منطقی منافع دنیای استکبار به شدت دچار مخاطرات جدی شد.

حجت الاسلام جوانشیری افزود: دنیای استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی فهمیدند که انقلاب اسلامی و پیروی امت از امام محدود به ایران نمی شود بلکه به تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی گسترش پیدا کرده بود و دیگر کشورها آن را پسندیده و به حمایت از آن برخاسته اند بنابراین نگرانی و در عین حال دشمنی آن ها آغاز شد و تا مادامی که ما پرچم چنین اسلامی که بنا ندارد با ظلم و ظالم کنار بیاید را در اهتزاز داشته باشیم این دشمنی ها رو به افزایش خواهد بود، تا روز شکست مفتضحانه آنان که خیلی دیر نیست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به دم زدن دنیای کفر از آزادی بیان و اندیشه و در عین حال توهین به مقدسات عده ای، اظهار کرد: دشمنان اسلام به این تناقضات آشکار فکری در ادعاهای دروغین تمدنی خودشان آگاهند اما چاره ای ندارند، امروز روز استیصال و درماندگی جریان استکبار در مقابل جریان اسلام ناب است، همه راه ها را انتخاب کرده اند و تیر شوم آنها به سنگ خورده است.

وی ادامه داد: امروز حنای بی رنگ تمدن طلبی و آزادی خواهی و حقوق بشر دروغین این ها پیش هیچ کسی رنگی ندارد بنابراین برای جریان استکبار که چیزی برای از دست دادن ندارد تمسک به هر دستاویزی توجیه پذیر می شود والا همه می دانند که توهین به اعتقادات بیش از یک میلیارد انسان در جهان لکه ننگی است که با هیچ آبی از پیشانی نحس غربی ها پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام جوانشیری با بیان این که مکتب اسلام تهدید برای ظلم در عالم است، گفت: پیامبر گرامی اسلام برای هیچ کس تهدید نیست بلکه رحمه للعالمین است اما پیامبر اسلام و مکتب نورانی او تهدید جدی برای ظلم، ظالمان و استکبار است بنابراین مستکبران و ظالمان وجود پیام آور مهر و مهربانی را تهدید برای خود می بینند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به توهین اخیر رییس جمهور و کاریکاتوریست فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بیان داشت: این دست اقدامات وقیحانه علیه ساحت مقدس اولیا و انبیای عظام از جمله وجود باعظمت نبی مکرم اسلام (ص) مسبوق به سابقه است، جریان باطل ریشه در تاریخ دارد و همیشه در مقابل جریان حق به سنگ اندازی مشغول بوده است ولی هیچگاه به اهداف شوم خود دست نیافته است.

وی ابراز کرد: ترور شخصیت پیامبر(ص) در تاریخ مشهور است اما هجو پیامبر و اتهامات ناجوانمردانه به ساحت مقدس شان به امید جلوگیری از گسترش مکتب او هیچ اثری نداشت و با همه آن دسیسه ها و این توطئه ها مکتبی زنده تر و پویاتر از مکتب او در جهان پیدا نمی شود./864/ت210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
انتخابات خانه مداحان اهل بیت (ع) روز گذشته ۱۱ آبان‌ماه برگزار شد و به ترتیب بیشترین آرای ماخوذه مرتضی طاهری، اکبر بازوبند، مصطفی خورسندی، محسن طاهری و سیداحمد صالحی خوانساری به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند. حسن غفوری ‌فرد نیز به عنوان بازرس انتخاب شد.
0
0