۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۶۶۷۵۹۹
مسیر گمراهی؛

بیزاری و تأثر علما و بزرگان حوزه از اظهارات غیر کارشناسی سید کمال حیدری

بیزاری و تأثر علما و بزرگان حوزه از اظهارات غیر کارشناسی سید کمال حیدری
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ضمن اعلام حمایت جدی این نهاد از بیانیه جامعه مدرسین درباره سید کمال حیدری، اظهارات وی را غیر علمی و غیر مسؤولانه خواند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تاکید کرد: بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سید کمال حیدری، مورد تأیید و حمایت جدی مجمع عمومی جامعه مدرسین است.

وی در ادامه با بیان این که سید کمال حیدری از توان علمی لازم در تجزیه و تحلیل های علمی و اعتقادی در اسلام، برخوردار نیست، اظهار داشت: علماء و صاحب نظران اصیل و بزرگان و اساتید حوزه، از اظهار نظرهای غیر کارشناسی و غیر مسئولانه سید کمال حیدری، بیزار و متأثر می باشند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین در پایان گفت: خداوند حوزه های علمیه و روحانیت و ملت شریف ایران را از شر بدخواهان، اجانب و استکبار جهانی حفظ فرماید./924/ت302/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
آقای رسا درباره ابعاد مبانی اندیهشه ییدکمال حیدری بگویید که آیا شیعه که درباره وحدت در دوران اخیر تاکید دارد سیره اهل بیت در این زمینه چگونه بوده و همراهی آنان با اهل سنت به چه علت بوده تا معلوم شود سید کمال حیدری دنبال تفرقه در جهان اسلام است.
2
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
مطالب جناب حیدری با حضور ناقدان و داورانی که با مشورت ایشان تعیین شده، بررسی شود.
2
1
امید بدون ماسک
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
این آقای کمال حیدری با این حرفاش داره فضای رو برای جریانات تکفیری و داعش فراهم میکنه تا چهره خشن و بیزار اونها رم روتوش کنه.
2
2
بیچاره
-
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
انتقاد..
0
1
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
تکفیر به سبک رسانیوز
0
2