۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۶۷۶۸۹
امام جمعه دامغان:

اقتدار امروز کشور حاصل صبر، مقاومت و آرمان استکبارستیزی است

اقتدار امروز کشور حاصل صبر، مقاومت و آرمان استکبارستیزی است
سمنان - امام جمعه دامغان مطالعه آینده سازان ایران اسلامی در باب ماهیت جنایتکار آمریکا و اسرائیل جعلی را زیرساخت اصلی بصیرت و دشمن شناسی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان عصر امروز در مراسم بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان برتر این شهرستان در عرصه‌های علمی و فرهنگی، که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه عزت و شرافت آینده ما درگرو پرورش صحیح دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی است، اظهار داشت: همانگونه که رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بر نیاز کشور به مجلس و دولتمردان انقلابی، روحانیت انقلابی و.. تاکید کرده اند، بی تردید کشور ما در مسیر متعالی خود نیازمند دانش آموزان انقلابی است.

امام جمعه دامغان خطاب به دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالمان از اصول مکتب شیعه است، اضافه کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل معجون صبر و مقاومت ملت بصیر ما در چهل سال گذشته است و سرنوشت و شرایط دولت‌های سازشکار چیزی جز ذلت و خواری نبوده است.

وی با بیان اینکه اسلام با مقاومت مسلمانان صدر اسلام در کنار رسول الله (صلی الله علیه و آله) ماندگار شد، خاطرنشان کرد: به ویژه در یک دهه اخیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرزند خلف مکتب امام و رهبری فرهنگ مقاومت را در منطقه و جهان اسلام احیا کرد و پیام ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی یعنی استکبارستیزی و نفس سلطه در همه ابعاد نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را باردیگر به جهانیان اعلام کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان افزایش سواد رسانه ای، یادگیری راهبرد‌های استفاده صحیح از فضای مجازی و تولید محتوای غنی ایرانی و اسلامی در این فضا را از ضروریات امروز و شرایط جنگ نرم و هجمه رسانه‌ای و اعتقادی دشمن برشمرد و گفت: پیام شهدای ۱۳ آبان پیام حسین فهمیده‌ها و ۳۶ هزار شهید دانش آموز برای دانش آموزان امروز میهن اسلامی و همه ما، مطالعه و پژوهش در باب ماهیت و جنایات آمریکا و اسرائیل جعلی و هم پیمانان خون ریز آنهاست، زیرا مطالعه پایه اصلی شناخت و بصیرت و آرمان استکبارستیزی است./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کاسبان برجام و جریان تحریف و نفوذ حسابی آتیش گرفتن از این سخنان
زنده باد
0
0