۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۳۱۰۷
آیت الله شاهچراغی در گفت‌وگو با رسا:

اعتراض به هتاکی‌ها علیه اسلام نشانه غیرت دینی است

اعتراض به هتاکی‌ها علیه اسلام نشانه غیرت دینی است
سمنان - آیت الله شاهچراغی گفت: دشمنان می‌خواهند با اهانت علیه اسلام ما را امتحان کنند، اگر ما ساکت نشستیم نقشه‌های شوم و شیطانی خود را با سرعت و وقاحت بیشتری پیش می برند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، در حاشیه اجتماع بزرگ اعتراض مردم ولایتمدار سمنان به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) با اشاره به برگزاری تجمعات بزرگ اعتراض به این اهانت در جای جای ایران و جهان اسلام، اظهار داشت: این تجمعات یک اقدام دینی و اسلامی، نشات گرفته از غیرت اسلامی و شیعی ما است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم سمنان امروز گردهم آمدند تا عشق و ارادت خود را به پیامبرشان ابراز کنند، خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام اشرف انبیاء و خاتم پیامبران است، دشمنان می‌خواهند با این اهانت‌ها ما را آزمایش و امتحان کنند، ببینند اگر ما ساکت می‌مانیم نقشه‌های شوم و شیطانی خود را با سرعت و وقاحت بیشتری پیش ببرند.

امام جمعه سمنان برگزاری این گونه اجتماعات را شایسته دانست و بر برگزاری مجدد آن تاکید کرد و گفت: باید تجمعاتی بسیار بزرگتر از این در محکومیت این اقدامات ضد انسانی در جهان اسلام و از سوی امت اسلامی برگزار شود.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه پیامبر ما خورشید و دریا است و دریا از پوزه یک سگ نجس نمی‌شود و کسی نمی‌تواند جلوی نور خورشید را بگیرد، تصریح کرد: هرچه اهانت کنند، عظمت پیامبر ما و عشق و علاقه ما به پیامبرمان بیشتر می‌شود؛ مسئولان باید جلودار این تجمعات و اعتراضات باشند؛ بنده نیز امروز دوشادوش مردم دیندار سمنان شرکت کردم تا در این ثواب بزرگ شریک باشم./۹۷۷/ت210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات