۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۶۲۹۸۳

بیانیه مدیران حوزه برادران و خواهران سمنان در محکومیت اهانت به پیامبر

بیانیه مدیران حوزه برادران و خواهران سمنان در محکومیت اهانت به پیامبر
سمنان - مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان سمنان با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجج اسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان و مهدی نجم مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان سمنان و مسؤول بسیج اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه این استان، باصدور بیانیه ای اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به نبی مکرم اسلام (ص) را تلاشی مذبوحانه برای خاموش ساختن نورالهی و منحرف کردن ملت‌ها نسبت به جنایات آمریکا و اسرائیل کودک کش دانستند، که قطعاً با توجه بیشتر قلوب حق طلبان عالم به رسول مهر و رحمت نتیجه عکس خواهد داد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
" یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ. هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ"

اقدام موهن و شرم آور اخیر هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر رحمتاستان سمنان حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) باردیگر چهره واقعی دین ستیزان غرب را بااسلام و جامعه مسلمانان به نمایش گذاشت.

این نخستین باری نیست که اهانت به ساحت قدسی نبی رحمت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) به بهانه آزادی بیان مشاهده می‌شود؛ نقطه پایان ابراز خصومت دشمنان اسلام با آورنده دین خاتم نیز نخواهد بود.

در این میان تلاش مذبوحانه که با هدف منحرف کردن ذهن ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شوم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی، با مصداق خاموش ساختن نور الهی، نتیجه‌ای جز توجه بیشتر همه قلوب مستعد حق در دنیای پرتزویر امروز به دنبال نخواهد داشت و وظیفه یکایک مسلمانان عالم را در دفاع از این نور خاموش ناشدنی، حفظ هوشیاری و فراموش نکردن دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین سنگین‌تر نموده که اگر چنین کردیم و تلاش‌های هم افزای این حرکت را تقویت کردیم، وعده حق محقق خواهد شد و دست الهی که فوق ایدیهم است، زمینه جهانی شدن حکومت اسلام را به دست دشمنان احمق تسریع خواهد کرد و افزون بر آن، به مصداق آیه شریفه " وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه " امیدی در دل یاوران دین الهی روشن می‌کند که نباید از آن غفلت ورزید.

حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان استان سمنان انزجار و بیزاری خود را از این اقدام شیطانی اعلام نموده و با عزمی راسخ و همتی مضاعف نسبت به تبیین حقایق و روشنگری نقشه‌های شوم دشمنان برای عموم مردم در جهت هدایت جامعه، ثابت قدم بوده و از تمامی مسلمانان جهان و سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی می‌خواهیم که نسبت به اینگونه اقدامات موهن و حرمت شکنانه ساکت نباشند./۹۷۷/د101/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات