۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۶۷۶۹۶
حجت الاسلام حسینی کیا در گفت‌وگو با رسا:

مشکلات اقتصادی و معیشتی نتیجه عملکرد مدیران غربگرا است

مشکلات اقتصادی و معیشتی نتیجه عملکرد مدیران غربگرا است
حجت الاسلام حسینی کیا ایران اسلامی را الگوی مبارزه با ظلم و استکبار دانست و گفت: ملت ایران با وجود تحریم‌ها و مشکلات معیشتی پای ارزش‌ها و آرمان­‌ها ایستاده اند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روز 13 آبان را نماد استکبار ستیزی نظام اسلامی دانست و گفت: امروز آمریکا نماد فساد در جهان است و استکبار حهانی به دنبال این است که کشورهای اسلام به ویژه ایران را زیر فشار حداکثری سیاسی و اقتصادی قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه نظام اسلامی ایران به عنوان الگویی در مبارزه و با استکبار جهانی و استقامت شناخته می شود، گفت: ملت ایران به جهانیان اثبات کردند که می توان با همدلی، انسجام واتحاد و بر مبنای اقتصاد داخلی در برابر زور و ظلم استکبار جهانی ایستادگی کرد.

وی با اینکه امام خمینی(ره) روز 13 آبان را انقلاب دوم ایران توصیف کردند، گفت: ملت ایران در انقلاب اسلامی ایادی استکبار جهانی به ویژه آمریکا را از  کشور خارج کرد، در روز 13 آبان ریشه  و کانون فتنه و فساد را از بین رفت و و هیچ زمانی ملت این روز را به فراموشی نخواهد سپرد.

 وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود تحریم ها و  مشکلات معیشتی پای ارزش ها و آرمان­ های خود ایستادگی کردند، گفت: بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به جهت مدیریت نادرست مدیران و مسؤولان غربگرا است؛ در حالی که اگر کشور با الگوی ایرانی اسلامی اداره شود، به پیشرفت هایی در عرصه ­های اقتصادی دست خواهیم یافت؛ وگرنه با اداره کشور با الگوهای غربی راه به جایی نخواهیم برد.

 وی با اشاره به جنایت ها و دسیسه های آمریکا در منطقه گفت: آمریکا با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان و آمریکا و امارت پیمان و قراردادهایی را امضا کرده است؛ اما هیچ زمانی آمریکا به این پیمان نامه عمل نکرده و همواره به دنبال تاراج منابع نفتی و ثروت این کشورها است.

حجت الاسلام حسینی کیا به نشانه­ های افول آمریکا در جهان اشاره کرد و گفت: جنبش های عدالت خواهی در کشورها های غربی رو به گسترش است و همچنین نامزدهای انتخاباتی آمریکا از فسادهای حزب های رقیب رونمایی کردند و جنبش وال استریت و اعتراض های اخیر آمریکا از مهمترین نشانه ها افول آمریکا در جهان است./998/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
این چه غربگرایی شد که در مدیران نفوذ کرد و نمایندگان حرب اللهی هم سکوت کردن؟
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
زنده باد مجلس انقلابی ، عملکرد منفعلانه در برابر خیانت ها و عهد شکنی های غرب نتیجه ای جز ترور سردار سلیمانی و فشار بیشتر نداشت .
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
درود به سید جواد عزیز نماینده شهرمان واقعا باتقواست هنوز همان ماشین قدیمی رو داره باوجود دو دور نماینده بودن
1
0