۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۶۷۷۳۷
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

ضرورت پیگرد حقوقی توهین به پیامبر اکرم توسط وزرای خارجه کشورهای اسلامی

ضرورت پیگرد حقوقی توهین به پیامبر اکرم توسط وزرای خارجه کشورهای اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر پشت پرده جسارت به پیامبر اکرم(ص) را سرپوش گذاشتن بر جنایت صهیونیسم جهانی و خیانت مرتجعان منطقه ای به ظاهر مسلمان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به پشت پرده اهانت به قرآن کریم، حضرت رسول اکرم(ص) و مقدسات مسلمانان در غرب اشاره و در چرایی همراهی دولت های غربی بویژه فرانسه با این اتفاقات گفت:  آنچه امروز در لابی صهیونیست ها اتفاق می افتد توهین و جسارت و حرمت شکنی به مقام انبیاء الهی است؛ صهیونیسم بین‌الملل برای تسلط بر افکار غافله بشریت، حرمت‌شکنی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: شخصیتی همچون مکرون تمام علائم انسانی را از دست داده است و به مذهبی پایبند نیست؛ او عروسک خیمه شب بازی تئاتر مضحک صهیونیست ها قرار گرفته است؛ مکرون هر از گاهی با آزمایش کردن جامعه موجب خدشه دار شدن  عقاید و اعتقادات مذاهب و پیروان کتاب ها آسمانی می شوند.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم به آیه 136 سوره بقره اشاره کرد و گفت: آیین پیامبر اکرم به ما دستور می دهد حرمت همه انبیا بر ما واجب است و هر کسی که از دایره این حقیقت خارج بشود و حرمت انبیاء را حفظ نکند  مسخ گردیده و از غافله انسانیت خارج شده است.

وی افزود: از آنجا که صهیونیست ها باید نسبت به جنایات خود به اذهان بین الملل  پاسخگو باشد؛ مکرون برای برون رفت از این پاسخگویی و سرپوش گذاشتن بر این جنایت ها به درگیری میان پیروان کتاب های آسمانی روی آورده است؛ نتیجه اقدامات او سبب می گردد تا دیگر نتواند به عنوان میانجی در  لبنان حضور پیدا کند؛ امروز مکرون در خود فرانسه نیز امنیت  ندارد. 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به وظیفه جامعه اسلامی در برابر این گستاخی گفت: مسلمانان، پیامبر را  خطط قرمز خود می دانند، شیعه و سنی حفظ آبروی پیامبر را بر خود واجب می داند؛ از این رو مکرون باید از چند جانبه مورد تحریم مسلمانان قرار بگیرد اول اینکه هیچ مسلمانی مکرون را جز انسان واقعی تلقی نکند، دوم؛ اقتصاد فرانسه به خاطر تعمد سران فرانسه مورد تحریم بازار جهان اسلام قرار بگیرد، سوم؛ هر کس که به عنوان سرمدار دولت اسلامی هستند اگر نسبت به مکرون لب فرو ببندند، خائن و جنایتکار شمرده شوند و ملت های آزاده جهان آنان را از اریکه قدرت به زیر کشند؛ امید داریم با تحریم اقتصادی بازار فرانسه،شاهد رکود در اقتصاد فرانسه باشیم.

وی افزود: جای سوال است سرزمین فرانسه ای که سالیان سال است که جایگاه تروریست ها است و دست مکرون تا مرفق به خون کودکان مظلوم سوریه و لبنان آغشته است چرا مورد مواخذه جوامع بین الملل قرار نمی گیرد؟ ما با تشکیل یک دایره حقوقی بین المللی باید حرمت پیامبر(ص) را حفظ کنیم تا شاهد قریب دو میلیارد مسلمان شاکی پرونده مکرون در جهان باشیم.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم اظهار داشت: ای کاش رسانه ها شکوائیه مردم را انعکاس می دادند تا جنبه جهانی پیدا می کرد تا درسی برای دیگران شود که این گونه یاوه سرایی نکنند و نسبت به بزرگ ترین شخصیت خلقت و عزیز ترین بنده الهی این گونه گستاخی از خود نشان ندهند؛ همان گونه ای که شاهد اعلان مواضع صریح حوزه های علمیه، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، دانشگاه ها، اساتید و عالمان شیعه و سنی هستیم، نیاز است شاهد پیگرد حقوقی این توهین و جسارت توسط  وزرای امور خارجه کشور های اسلامی باشیم./1370/ج

ارسال نظرات