۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۶۶۴۱۶۴
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

قلم‌های نفوذی به دنبال تغییر و تحریف در تاریخ دفاع مقدس هستند

قلم‌های نفوذی به دنبال تغییر و تحریف در تاریخ دفاع مقدس هستند
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر درباره تحریف تاریخ جنگ تحمیلی هشدار داد و گفت: افرادی که در بحبوبه جنگ تحمیلی در آمریکا مشغول به تحصیل بودند،اکنون به تحریف جنگ می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم، در گفت‌‍وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت پاسداشت ارزش های دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس از درخشنده ترین تاریخ انقلاب اسلامی بوده و رزمندگان دوران دفاع مقدس باوفارترین یار ولایت در طول تاریخ هستند.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم بیان کرد: بنده در دوران طلبگی این افتخار نصیبم شد که بارها در جبهه حضور داشتم و به جهت آشنایی و ارتباط بنده با حضرت آیت الله بهجت(ره) داشتم، ایشان مرا به حضور در میان رزمندگان اسلام توصیه می کرد و همچنین از طرف این مرجع بزرگوار هدایایی برای رزمندگان به جبهه های جنگ فرستاده می شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: امام خمینی(ره) پرچم دار عرفان ناب محمدی بود؛ امام راحل با شجاعت در ظاهر مقابل جبهه باطل و رژیم بعث و در حقیقت در مقابل استکبار جهانی به سرمداری آمریکا و صهیونیسم ایستادگی و مقابله کرد.

 وی با اشاره به هشدارهای اخیر رهبر انقلاب نسبت به تحریف تاریخ جنگ تحمیلی گفت: برخی با قلم های زهر دار و نیش دار، اذهان آلوده و نیات شوم خود به حرمت شکنی درباره ارزش های دفاع مقدس می پردازند؛ اما این افراد در بحبوبه جنگ تحمیلی در کشورهای غربی به ویژه آمریکا مشغول به تحصیل و خوش گذارنی بودند و امروز نیز با نفوذ در دستگاه های حاکمیتی مسؤولیتی را پذیرفته اند و اکنون درصدد تحریف تاریخ جنگ تحمیلی و تخریب ارزش های دفاع مقدس هستند.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با اشاره به نفوذ برخی از عناصر غرب زده در مدیریت جنگ تحمیلی گفت: جریان نفوذ در دستگاه حاکمیت در دولت بازرگان و سحابی به وجود آمد و دیری نپاید که امام راحل آنها را عزل کرد؛ اما جریان نفوذ با ریاست جمهوری بنی صدر حیات دوباره یافته بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: بنی صدر با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان سبب نفوذ دشمنان و بیگانگان در دستگاه حاکمیتی شد؛ اما اتحاد نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج به بنی صدر و هم پیاله های جریان نفوذ نشان داده که فرمانده کل قوا، حضرت امام خمینی(ره) است و رزمندگان گوش به فرامین و دستورات ایشان هستند.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم بیان کرد: اگر دفاع و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس نبود، امروز نیز شاهد تشکیل گردان های مدافع حرم از جوامع اسلامی نبودیم؛ در حالی اکنون پادگان های آمریکایی در منطقه در تیررس موشک های سپاه جمهوری اسلامی ایران قرار دارند./998/ت302/ق

ارسال نظرات