۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۶۷۷۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فعالیت گروه های جهادی در مقابله با کرونا تقویت شود

فعالیت گروه های جهادی در مقابله با کرونا تقویت شود
لرستان- امام جمعه خرم آباد بر ضرورت تقویت فعالیت های جهادی در مقابله با کرونا تأکید کرد و گفت: همکاری و همفکری بین گروه های جهادی، سازمان ها و ارگان ها تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی گروه های جهادی، بسیج سازندگی استان، سازمان تبلیغات اسلامی، قرارگاه صاحب الامر و شبکه بهداشت و درمان استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: فعالیت های جهادی راه مقابله با ویروس کرونا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اجر و پاداش فعالیت های جهادی در عرصه های خدمت رسانی، فرهنگ و محرومیت زدایی افزود: از جهاد دوران دفاع مقدس باید الگو گرفت.

وی با بیان اینکه جهاد برخاسته از اعتقادات ایمانی است، عنوان داشت: انجام فعالیت های جهادی با به کارگیری امکانات مادی و معنوی گاهی برای ارتقای فعالیت های فرهنگی و توسعه فرهنگی صورت می گیرد و برخی موارد نیز برای برطرف سازی مشکلات در برخی حوادث طبیعی و غیرطبیعی جهاد نقش آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه انجام فعالیت های جهادی لبیک به ندای رهبری است، خاطرنشان کرد: برنامه های انجام شده در بسیج سازندگی و گروه های جهادی برای کنترل این بیماری امید بخش است.

وی گفت: فعالیت گروه های جهادی و کمک به مردم برای کنترل بیماری کرونا مؤثر بوده و در این زمینه باید با بررسی نقاط ضعف و قوت انجام این فعالیت ها ارتقا یابد و گسست بین گروه های جهادی و ستاد کرونا برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تقویت همکاری و همفکری بین گروه های جهادی، سازمان ها و ارگان ها تأکید کرد و گفت: این امر در رفع مشکلات و ارتقای خدمت رسانی ها مؤثر است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات