۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۶۷۸۰۰
حجت الاسلام موسی‌پور:

راهبرد جامعه روحانیت در انتخابات ۱۴۰۰، حضور مشترک فعال است

راهبرد جامعه روحانیت در انتخابات ۱۴۰۰، حضور مشترک فعال است
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از رایزنی با تشکل‌های ارزشی و انقلابی و تشکیل هیئت موسس ساختار جدید در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور عضو شورای مرکزی و معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز پس از برگزاری نشست مشترک جامعه روحانیت با احزاب و تشکل‌های انقلابی که صبح پنجشنبه 15 آبان برگزار شد، با اشاره به استمرار این نشست‌ها که در ادامه جلسات سال گذشته برگزار می‌شود، گفت: راهبرد جامعه روحانیت بر اساس آنچه که در شورای مرکزی به تصویب رسیده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال 1400، راهبرد حضور مشترک فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما با عنایت به اصل خرد جمعی و همگرایی و  تقویت انسجام نیروهای انقلاب در صحنه حضور خواهیم داشت، تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز این حرکت را به نحوی جدی دنبال خواهد کرد و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون گفتمان انقلابی و ولایی برای دستیابی به تصمیمات و اقدامات مشترک بهره‌گیری خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و ارزشی فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده، افزود: برنامه ریزی و رایزنی برای ایجاد یک تشکیلات فراگیر و فعال‌سازی یک ساختار هدفمند در انتخابات پیش روی ادامه دارد. نشست مشترک امروز نیز در ادامه رایزنی با کنشگران سیاسی برگزار شد و مقرر شد که احزاب و تشکل‌های انقلابی و ولایی نمایندگان و اعضای منتخب خود را برای عضویت در هیئت موسس ساختار جدید به جامعه روحانیت مبارز معرفی کنند. بدیهی است که بر اساس برنامه زمانبندی، پس از تشکیل هیئت موسس، سایر ساختارهای اجرایی برای انتخابات پیش رو شکل خواهد گرفت./998/د102/ب1

ارسال نظرات