۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۶۷۸۹۷
این بار در تبریز؛

باز هم ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر

باز هم ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر
متاسفانه برای چندمین بار است که در گوشه و کنار این مرز و بوم، اتفاقات ناگوار و دلخراشی همچون تعرض به آمرین به معروف و ناهیان از منکر رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، روز گذشته یک طلبه ناهی از منکر، توسط چند تن از اراذل و اوباش در تبریز مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

امیررضا افتاده، طلبه حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز در تشریح این واقعه گفت: حوالی ساعت ۷ عصر از مقابل یکی از پارک های تبریز عبور می کردم که متوجه صدای جیغ چند خانم در پارک شدم و خودم را به محل رساندم و با چند نفر که قصد مزاحمت برای دو نفر خانم را داشتند، مواجه شدم و بدون هیچ درگیری به آنها تذکر زبانی دادم تا از این اقدام منکر دست بکشند و در جواب گفتند به تو هیچ ربطی ندارد.

وی ادامه داد : یکی از آنها به طور ناگهانی از پشت سر با چاقو به من حمله کرد و از قسمت پهلو و سر زخمی شدم.

حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز، خواستار حمایت مسؤولین ذیربط استان آذربایجان شرقی از طلبه ناهی از منکر شد.

در بخشی از نامه وی آمده است: اقدام مؤمنانه و انقلابی طلبه مان جناب آقای امیررضا افتاده در دفاع از نوامیس مردم و اعتراض به ناقضین امنیت و عفت عمومی بی شک کاری مشروع، انقلابی و واجب بوده است که وظیفه هر مؤمن و در رأس هر طلبه ای می باشد که این اقدام انقلابی مورد تأیید و تحسین خاستگاه و مهد تربیتش یعنی این حوزه علمیه می باشد.

جا دارد از اقدام فوری و بجای دستگاه قضایی، انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر بعمل آوریم و از خدای عزیز برای مسئولین این نهادها عزت و سلامتی را طلب نماییم.

همچنین حجت الاسلام محمد حسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی از طلبه ناهی از منکر که توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، عیادت کرد.

ضاربان به دام پلیس افتادند

سرهنگ فرهنگ نوروزی گفت: در پی کسب خبر مبنی اینکه یک از آمران به معروف در یکی از تفرجگاههای تبریز مورد ضرب و جرح قرار گرفته است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.  

وی افزود: ماموران با استفاده از شیوه های خاص پلیسی، ضاربان را که ۴ نفر بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند خدشه ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند پلیس با آنان شدید و قانونی برخورد خواهد کرد./901/

 

حمزه عباسی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
داریم به قهقرا می رویم . دیگرکسی ازآمران به معروف وناهیان ازمنکرحمایت نمی کند
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
با ارازل و اوباش باید برخورد شدید شود.
2
0
مانی
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
خود خانم ها و همچنین نبود فرهنگ استفاده از ابزارهای نوین مجازی در تهییج اراذل و اوباش تاثیر دارد. همه گناه را به گردن اراذل نیندازیم. پوشش خانم ها و حضور بی ضابطه اجتماعی خانم ها در جامعه آفت زا است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
حق ندارندباکسی که امر به معروف انجام می ده اوراضرب وشتم کنند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
باید از کسانی که امر به معروف می کنند حمایت کنند
3
0