۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۶۸۱۸۹
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر کنگاور:

سخنان «سیدکمال حیدری» بی شباهت به «تشیع انگلیسی» نیست

سخنان «سیدکمال حیدری» بی شباهت به «تشیع انگلیسی» نیست
کرمانشاه - مدیر مدرسه علمیه کنگاور گفت: «سیدکمال حیدری» با بیان مطالب جدید و ابهام برانگیز موج جدیدی علیه اسلام به وجود آورده است که بی شباهت به «تشیع انگلیسی» نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان کنگاور که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد باز شدن یک جبهه جدید فرهنگی و اعتقادی دشمنان علیه مبانی اسلامی هستیم.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور گفت: متاسفانه برخی از خواص به علل مختلفی همانند ساده لوحی بی بصیرتی و... سخنانی به زبان می آورند که عملا پایه و ستون های دین اسلام و مبانی و آیات قرآن را زیر سؤال می برد که گناه این افراد معلوم الحال کمتر از گناه دشمنان قسم خورده اسلام نیست.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به سخنان اخیر «سیدکمال حیدری» از روحانیون کشور، بیان کرد: متاسفانه سیدکمال حیدری با بیان مطالبی جدید و ابهام برانگیز موج جدیدی علیه اسلام به وجود آورده است که بی شباهت به «تشیع انگلیسی» نیست.

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر اینکه بدعت آفرینی کسانی همانند «حیدری» می تواند زمینه ساز پروژه نفوذ دشمنان در حوزه های علمیه و دیگر مراکز دینی شود، گفت: در سخنرانی های سیدکمال حیدری به عینه شاهد نوعی کدورت و شیطنت علیه فقه اسلامی به ویژه فقه شیعه هستیم.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اینجاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت انقلابی بودن و ماندن حوزه های علمیه همواره تاکید موکد داشته و دارند، زیرا معظم له از قبل خطر ظهور این دست از روحانیون معلوم الحال در مراکز دینی و حوزه های علمیه را احساس می کردند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: یکی از ویژگی های سخنرانی ها و خطابه های «سیدکمال حیدری» سفسطه ایشان در موارد دینی است، تا جایی که اگر مخاطب و یا شنونده درباره اصل اسلام اطلاع کافی نداشته باشد، انحراف وی و تغییر باورهایش دور از انتظار نیست.

حجت الاسلام ملکی خطر این دست از روحانیون را بسیار بدتر از سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه و متخاصم عنوان کرد و گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که باید حوزه انقلابی باشد باید معنای این جمله را بفهمیم و تحلیل کنیم. زمانی که حوزه های ما رویکردی انقلابی داشته باشند، امثال حیدری ها، شیرازی ها و... هرگز نمی توانند خللی در روند علمی و اخلاقی حوزه های علمیه ایجاد کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور ابراز کرد: از این رو بایسته است که اساتید حوزوی طلاب جوان را نسبت به وجود جریان های خزنده در بطن جامعه دینی خودمان آگاه کنند تا خدایی ناکرده طلاب جوان در دام سخنان به ظاهر شیرین اما فربینده این دست از عوامل نفوذی دشمن نیفتند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات