۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۲۱۶
امام جمعه بندر امام:

جریان‌های سیاسی منفعل در حال تصویرسازی غلط برای مردم هستند

جریان‌های سیاسی منفعل در حال تصویرسازی غلط برای مردم هستند
خوزستان - حجت الاسلام تابش گفت: برخی جریان‌های سیاسی منفعل، با تصویر سازی غلط برای مردم مشکلات اقتصادی کشور را به پیش آمد سیاسی آمریکا گره می‌زنند.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ثابت قدمی جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود بیان داشت: رفت و آمد افراد سیاسی خارجی هیچ تغییری در مرزبندی جمهوری اسلامی با سیاست‌های خصمانه کشور‌های سلطه جو ایجاد نمی‌کند و سیاست‌های جمهوری اسلامی براساس چارچوب تعیین شده عزت، حکمت و مصلحت به پیش خواهد رفت.

امام جمعه بندر امام در رابطه با اقدامات برخی جریانات منفعل در تصویرسازی‌های غلط برای مردم عنوان داشت: متأسفانه برخی جریان‌های سیاسی منفعل، در حال تبلیغ و تصویرسازی غلط  برای مردم هستند و مشکلات اقتصادی کشور را به پیش آمد سیاسی آمریکا گره می‌زنند؛ با این وجود در دوره هفت سال دولت تدبیر و امید شاهد وابستگی اقتصاد به حرکات بیگانه هستیم.

وی در خصوص لزوم تقویت دولت و ملت با توجه به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دولت و ملت موظفند قوی شوند؛ این تقویت در گرو پیشرفت اقتصاد، امنیت و فرهنگ است.

حجت الاسلام تابش دررابطه با تقویت نظامی افزود: در بحث امنیت نیرو‌های مسلح، سپاه، ارتش و ... از نظر ابزار، تاکتیک و امنیت مستحکمند و در جایگاه خوبی قرار دارند.

امام جمعه بندر امام در خصوص تربیت نسلی معتقد برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان در دین و ایمان مردم ابراز داشت: به جهت جلوگیری از نفوذ و آسیب بیگانگان در فرهنگ اسلامی و ایمان مردم  باید تلاش شود؛ همچنین تربیت نسل معتقد به اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را پیشنهاد کردند و عملی کردن اقتصاد مقاومتی از طریق دولت و ملت می‌تواند کشور را از این وضعیت خارج کند./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات