۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۶۸۳۰۷
در مسیر گمراهی؛

اظهارات سید کمال حیدری خلاف مصالح اسلامی است

اظهارات سید کمال حیدری خلاف مصالح اسلامی است
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ما از نیت و انگیزه سید کمال حیدری در اظهار نظرهای شاذ او خبر نداریم اما بعید نیست که رد پای شیطنت بیگانگان در این ماجرا وجود داشته باشد.

حجت الاسلام غلامرضا ابراهیمی استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات شاذ سید کمال حیدری، گفت: شاید برخی از صحبت های ایشان در لابه لای کتاب ها یافت شود اما سیاست اسلام و نظام اسلامی همواره بر مبنای حفظ وحدت میان مذاهب بنا شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اهمیت برقراری وحدت در میان مسلمانان، عنوان کرد: امیرالمومنین برای حفظ شالوده اسلام، حق مسلم خود را نادیده گرفتند؛ امروز نیز شرایط حادتر از زمان امیرالمومنین است و دشمنان در حال نشان دادن چنگ و دندان هستند.

استاد حوزه علمیه همچنین بیان کرد: اظهارات سید کمال حیدری خلاف مصالح اسلامی است.

وی ادعاهای سید کمال حیدری را برخلاف مسلمات عقل دانست و ابراز کرد: باید قبل از اینکه اظهارات این فرد آسیب های بیشتری را به وجود بیاورد از طریق کسانی که با سید کمال رابطه نزدیک دارند، ارتباط برقرار شده و انگیزه رفتارهای او مشخص شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ما از نیت و انگیزه سید کمال حیدری در اظهار نظرهای شاذ او خبر نداریم اما بعید نیست که رد پای شیطنت بیگانگان در این ماجرا وجود داشته باشد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات