۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۶۸۳۰۸
فقیه بصیر (۲)

حرکت مستمر آیت الله یزدی در مسیر انقلاب

حرکت مستمر آیت الله یزدی در مسیر انقلاب
استاد حوزه علمیه گفت: آیت الله یزدی نسبت به راه امام خمینی (ره) و انقلاب اعتقاد واقعی دارد و همواره در این مسیر حرکت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به سوابق انقلابی آیت الله یزدی، گفت: منبرهای حماسی آیت الله یزدی را از زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به یاد دارم؛ منبرهایی که در آن ها مواضع کاملا صریحی را در برابر رژیم پهلوی اتخاذ می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد به همکاری خود با آیت الله یزدی در دو دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: در مدت زمان حضور در مجلس شورای اسلامی، آیت الله یزدی را انسانی مؤمن، معتقد و شجاع در کسوت نائب رئیسی مجلس یافتم.

این استاد حوزه علمیه افزود: مدتی را در همسایگی آیت الله یزدی گذراندم؛ ایشان حقیقتا متدین و نسبت به تحقق حدود دینی و شرعی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تجلیل از خدمات علمی و فقهی آیت الله یزدی، روحیه و منش انقلابی ایشان را ستود و اظهار داشت: آیت الله یزدی نسبت به راه امام و انقلاب اعتقاد واقعی دارد و همواره در این مسیر حرکت می کند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات