۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۶۸۳۶۶
معاون تعلیم و تربیت ناحیه سپاه دورود:

تربیت دینی فرزندان از عوامل تحکیم بنیان خانواده است

تربیت دینی فرزندان از عوامل تحکیم بنیان خانواده است
لرستان - حجت الاسلام بیرانوند به نقش تبلیغی طلاب در تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: تربیت دینی نسل جوان یکی از عوامل مهم در تحکیم بنیان خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام بیرانوند، ظهر امروز در برگزاری نشستی با موضوع تحکیم خانواده با محوریت افزایش جمعیت در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت زهرا(س) دورود با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر خطر کاهش جمعیت در کشور گفت: کاهش جمعیت سبب بروز مشکلاتی در جامعه خواهد شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دورود با بیان اینکه پرداختن به بحث فرزندآوری و افزیش جمعیت باید از اولویت های تبلیغی طلاب باشد، افزود: بیکاری و مشکلات اقتصادی یکی از علل بی میلی زوجین برای فرزند آوری است.

وی اظهار کرد: باید با خانواده ها نسبت به مشکلاتی که آینده کشور بخاطر کم شدن جمعیت گرفتار آن خواهد شد را مطرح کرد.

حجت الاسلام ببرانوند عنوان کرد: فرزندان به عنوان سرمایه های آینده کشور هستند و باید این سرمایه را حفظ و زمینه رشد و بالندگی آنان فراهم شود.


وی خاطرنشان کرد: تربیت دینی و اسلامی فرزندان امری مهم برای پرورش جوانانی متدین، کارآمد و انقلابی ضروری است، باید از ظرفیت های فرهنگی تربیتی و تبلیغی استفاده شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
در بازار بورس و بازار های سرمایه تحلیل تکنیکال یکی از مهم ترین تحلیل ها می باشد که اگر از آن به خوبی استفاده شود نتیجه مطلوبی خواهد داشت.
0
0