۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۶۸۴۸۰
در حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز؛

برگزاری دوره آموزشی مجازی نقد و بررسی تشیع انگلیسی

برگزاری دوره آموزشی مجازی نقد و بررسی تشیع انگلیسی
لرستان - ابوالحسنی گفت: برای مقابله با فتنه گری دشمن و روشنگری در این این زمینه، دوره مجازی تشیع انگلیسی با حضور اساتید برجسته حوزه بین طلاب در حال برگزاری است.

وجیهه ابوالحسنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری دوره مجازی تشیع انگلیسی در حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز خبر داد و بیان داشت: فتنه گری مذهبی در دنیای اسلام سلاحی کارآمد برای دشمنان به حساب می آید، زیرا مسلمانان را از توجه به دشمنان اصلی دنیای اسلام غافل و سرگرم مخاصمه با یکدیگر می کند.

وی با اشاره به اینکه سلطه گران جهانی، علاقه زیادی به گسترش فرقه گرایی در میان مسلمانان دارند، افزود: در بین شیعه نیز امروز جریان هایی به صورت مدیریت شده و هدفمند از احساسات مذهبی شیعیان سوء استفاده می کنند.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: این سلطه گران با ترویج افراط گرایی مذهبی آنها را به تقابل با تفکر تشیعِ انقلابی فرا می خوانند.

وی عنوان داشت: در سال های اخیر افکار جریان شیرازی ها( تشیع انگلیسی) متأسفانه رواج یافته و به نام اسلام ناب عرضه می شود که ضرورت دارد با این جریان خطرناک آشنا و برای مقابله با آن اقدام کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز بیان کرد: از این رو این مدرسه اقدام به برگزاری این دوره آموزشی کرده که به علت شیوع ویروس کرونا مجازی برگزار می شود.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: تاکنون شش جلسه از این دوره مجازی با عنوان تشیع انگلیسی بین خواهران طلبه الیگودرز برگزار شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات