۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۶۸۶۹۷
آیت الله اعرافی:

ذلت های تسلیم به نقطه پایان خواهد رسید

ذلت های تسلیم به نقطه پایان خواهد رسید
مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه قصه فلسطین با سرنوشت همه جهان اسلام گره خورده است، گفت: ذلت های تسلیم به نقطه پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور صبح امروز در پیامی تصویری به  همایش بین المللی «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی» که به همت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به موضع علمای بزرگ جهان اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: همه عالمان بزرگ اسلام هرگونه همکاری با رژیم غاصب صهیونیستی و به رسمیت شناختن آن را حرام دانستند.

وی ادامه داد: در طول هفتاد سال گذشته خط ثابتی را در محکوم سازی تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی از سوی عالمان دینی و حوزه های علمیه شاهد هستیم.

آیت الله اعرافی غصب، اشغالگری و سیطره جویی از روی ستم و ظلم را هدف اصلی تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی دانست و بیان کرد: غصب فلسطین که برآمده از جنگ جهانی دوم و خیانت های درون عالم اسلام بود، غصب بزرگ تاریخی است و ما کمتر در طول تاریخ اشغالگری هایی از این دست و با این گستردگی را شاهد هستیم.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی، تعرضی به کرامت امت اسلام، انسان مسلمان و کشورهای اسلامی است، تأکید کرد: تعرض به نمادهای دینی و ارزش های امت اسلام اشغالگری محسوب می شود.

وی با تأکید بر اینکه قصه فلسطین با سرنوشت همه جهان اسلام گره خورده است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی محور مقاومت شکل گرفته و این رژیم غاصب از درون و بیرون در محاصره قرار دارد، اما باید دانست که این غده سرطانی هیچگاه از زیاده خواهی ها و خوی جنگ طلبی و تهدید ملت های منطقه دست برنداشته است و همواره می خواهد اندیشه توسعه طلبانه شیطانی خود را محقق کند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه فلسطین یک مسأله ملی برای مردم این کشور، یک مسأله عربی برای کشورهای منطقه و یک مسأله اسلامی برای همه جهان اسلام محسوب می شود، عنوان کرد: جهان عرب در معرض تجاوز آشکار از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارد، بنابراین نباید در برابر آن بی تفاوت باشند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به مواضع امام خمینی(ره) در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، ابراز کرد: اگر ملت های منطقه و برخی کشورهای عربی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی عقب نشینی داشته باشند، بدون شک این غده سرطانی در راستای تحقق اندیشه های توسعه طلبانه شیطانی خود پیشروی های فراوانی خواهد داشت.

وی توطئه های دشمن برای مخدوش سازی جلوه و نور جبهه مقاومت را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه موج انقلاب اسلامی برای نخستین بار اسرائیل را محدود کرد، گفت: دشمن در قبال جهان اسلام راهبردهایی همچون ساختن گروه های افراطی و متحجرانه و تکفیری همچون داعش داشت، برای اینکه اسلام را خشن جلوه دهند و فاجعه هایی که در سوریه اتفاق افتاد در سایر نقاط نیز رقم بزنند.

آیت الله اعرافی با تأکید بر اینکه ذلت های تسلیم به نقطه پایان خواهد رسید و حاکمان مرتجع عربی نتیجه کار خودشان را خواهند دید، بیان کرد: یکی از راهبردهایی که دشمن در قبال جهان اسلام در پیش گرفته، این است که به دولت های حقیر و وابسته فشار بیاورند تا آنها را به سوی سازش و تسلیم سوق دهند.

مدیر حوزه های علمیه انتخابات آزاد را راه حل اساسی مسأله فلسطین دانست و تأکید کرد: این موضوع مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و باید دانست مشکل فلسطین تنها از همین طریق حل خواهد شد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی مع الحق
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
هر کجا تحت اوامر رهبری عمل کرده ایم شاهد عزت و پیشرفت بوده ایم.
کشورهای اسلامی اگر به ارشادات رهبر معظم انقلاب عمل کنند باعث تقویت تمدن اسلامی و افول غرب و از بین رفتن رژیم غاصب قدس می شود.
0
0