۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۶۸۷۸۰
سردار یزدی تاکید کرد؛

بسیج همگانی سپاه برای کنترل قیمت‌ها

بسیج همگانی سپاه برای کنترل قیمت‌ها
فرمانده سپاه تهران گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متصدی در حوزه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار بسیج خواهد کرد.

 به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، با اشاره به تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها و با بیان اینکه مقابله با گرانی‌ها به سپاه واگذار نشده است، گفت: سپاه در مقوله کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های متصدی در حال همکاری است.

وی ادامه داد: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متصدی در حوزه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

فرمانده سپاه تهران گفت: کاری که ما در سپاه تهران انجام داده‌ایم این است که تقریباً در تمام تیم‌هایی که برای بازرسی و برخورد با محتکران و گران فروشان و خدایی ناکرده کسانی که کالاهای تقلبی توزیع می‌کنند، یک نفر هم از بسیج حضور دارد. ما با اطلاعاتی که از مردم و شبکه عمومی مردم جمع آوری می‌کنیم سعی می‌کنیم این تیم‌ها به جاهای دقیق اعزام شوند و وقت آنها کمتر گرفته شود.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به شناسایی و کشف انبارهای احتکار اقلام بهداشتی و… از ماه مبارک رمضان تاکنون گفت: در این ایام ۸۰ هزار حلقه لاستیک خودرو، ۲۴۳ دستگاه خودرو تویوتا، ۲۵۵ هزار ماسک، هزار و ۷۷۰ فیلتر ماسک، هزار و ۶۰۰ عینک محافظ چشم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار دستکش پزشکی، مقادیری الکل، ۸۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، محلول ضدعفونی دست، لباس گان و تب‌سنج کشف شد.

منبع: مهر
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات