۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۶۸۹۲۱
مدیر حوزه علمیه لرستان:

بسیج الگویی تمام عیار برای عدالت خواهان عالم است

بسیج الگویی تمام عیار برای عدالت خواهان عالم است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی در پیامی از بسیج به عنوان الگوی عدالت خواهان عالم یاد کرد و گفت: نیروهای بسیجی در صحنه های مختلف و مقابله با دشمنان نقش افرین هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی در پیامی به مناسبت هفته بسیج بیان داشت: بسیج شجره طیبه و از الطاف خفیه الهی و لشکر مخلص خدا که شاخ و برگی در دنیا گسترانده و همه مظلومان و ستم دیدگان را زیر سایه و چتر خود قرار داده است.

در این پیام آمده است: بسیج نهاد مقدسی است که نه تنها انقلاب اسلامی را پاسبانی و پاسداری می نماید بلکه در حال سایه گسترانی به ملت های مظلوم عالم، صدر انقلاب اسلامی و الگوی تمام عیار برای تمام عدالت خواهان عالم است.

حجت الاسلام عبداللهی در این پیام افزوده است: پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف  دفاع مقدس، دفاع حرم، عرصه سلامت، عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

در ادامه این پیام آمده است: انتظار می رود بسیجیان مخلص، فرهنگ بسیجی را به نسل های آینده منتقل نمایند.

درپیام مدیر حوزه علمیه لرستان آمده است: اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی بویژه روحانیون و طلاب استان لرستان تبریک عرض می نمایم.

موفقیت و سربلندی بسیجیان گرانقدر را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسئلت دارم ./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات