۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۶۸۹۲۸
مسؤول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیان خوزستان:

پذیرای حضور جهادگران داوطلب عرصه سلامت در بیمارستان‌ها هستیم

پذیرای حضور جهادگران داوطلب عرصه سلامت در بیمارستان‌ها هستیم
حجت الاسلام منصوری گفت: پذیرای حضور جهادگران داوطلب عرصه سلامت در بیمارستان‌ها هستیم، این افراد می‌توانند با مراجعه به بسیج طلاب در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند.
حجت الاسلام امین منصوری، مسؤول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با حضور مستمر جهادگران عرصه سلامت در کنار کادر درمان از پیک نخست شیوع بیماری کرونا بیان داشت: در مرحله نخست و در آغاز پیک نخست کرونا به مدت ۵۳ روز بالغ بر ۳۰۰ جهادگرعرصه سلامت در ۱۱ بیمارستان حضور پیدا کردند.

مسؤول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون خوزستان در خصوص نحوه ساماندهی فعالیت این جهادگران در بیمارستان‌ها عنوان داشت: ساماندهی و اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان توسط بسیج طلاب و روحانیون خوزستان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به تفاهم نامه چند جانبه میان بسیج طلاب قرارگاه جهادی، دفتر نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بسیج سازندگی استان  گفت: یاری رساندن به کادر محترم درمان و پس از آن خدمت رسانی به بیماران کرونایی از اهداف این تفاهم نامه است.

وی از فعالیت ۲۰ روزه جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان‌های رازی و گلستان خبرداد و افزود: ۲۰ روز از فعالیت جهادگران عرصه سلامت در مرحله دوم اعزام می‌گذرد؛ این جهادگران اعم از طلبه، روحانی و غیر طلبه هم اکنون در بیمارستان رازی و گلستان در حال خدمت هستند.

مسؤول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در رابطه با تاثیرگذاری این حضور در یاری رسانی به کادر درمان بیماران کرونایی ادامه داد:  مرحله دوم به در خواست فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز صورت پذیرفت؛ در جلسه‌ای که با ایشان برگزار شد ضمن تقدیر از حضور روحانیون در بیمارستان‌ها به خصوص روحانیون ملبس درخواست حضور مجدد طلاب از سوی ایشان مطرح شد.

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به اقدامات طلاب جهادگر در بیمارستان‌های کرونایی، بیان کرد: انجام امور خدماتی، همراهی با بیماران جهت انجام آزمایشات پزشکی،  ارائه مشاوره‌های روحی، کمک به انجام واجبات شرعی همچون اقامه نماز و... بخشی از عمده فعالیت‌های طلاب جهادی در بیمارستان‌های کرونایی خوزستان می‌باشد.

مسؤول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون خوزستان با اشاره به فعالیت جهادگران عرصه سلامت در ۳ بیمارستان اهواز اظهار داشت: هم‌اکنون جهادگران مدارس علمیه اهواز به‌ صورت شیفتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ۳ بیمارستان رازی، گلستان و سینا مشغول انجام فعالیت‌های خدماتی و کمک به کادر درمان و پزشکی می‌باشند.

وی در پایان با بیان لزوم فعالیت طلاب، روحانیان و نیرو‌های جهادگرغیر طلاب در یاری رسانی به کادر درمان گفت:  اکنون بالغ بر ۳۰۰ جهادگر ثبت نام کردند و به صورت چرخشی به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند؛ همچنین ما پذیرای حضور جهادگران داوطلب عرصه سلامت در بیمارستان‌ها هستیم این افراد می‌توانند با مراجعه به بسیج طلاب در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات