۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۶۷۶۴۶
مدیر حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

تلبس ۱۵۰ طلبه خوزستانی به لباس مقدس روحانیت

تلبس ۱۵۰ طلبه خوزستانی به لباس مقدس روحانیت
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور گفت: مراسم عمامه گذاری ۱۵۰ نفر از طلاب خوزستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلبس قریب به ۱۵۰ نفر از طلاب خوزستانی، هم‌زمان با ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: ۲ برنامه محوری در اهواز، یک برنامه در شلمچه، یک برنامه در امیدیه و یک برنامه در دزفول با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه نخستین برنامه تلبس دوشنبه عصر در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار می‌شود گفت: در این مراسم تعدادی از طلاب مدارس علمیه اهواز به لباس روحانیت ملبس خواهند شد؛ هم‌چنین مراسم دیگری روز سه‌شنبه صبح در همان مکان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور در رابطه با اجرای این مراسم در شهر‌های دیگر استان خوزستان بیان کرد: یک مراسم محوری سه‌شنبه شب مختص طلاب شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و هویزه در شلمچه برگزار خواهد شد. مراسم دیگری چهارشنبه‌شب ویژه طلاب امیدیه، رامهرمز و ماهشهر در امیدیه برگزار می‌شود و آخرین مراسم نیز پنجشنبه‌شب برای طلاب دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک در دزفول برگزار می‌گردد.

وی در پایان گفت: آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان و حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و دیگر مدیران و اساتید مدارس علمیه خوزستان در این مراسمات حضور خواهند داشت./۹۴۵۴/د102/ب1
ارسال نظرات