۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۸۹۶۴
درپی پوشش مطلوب اجلاسیه ذلت تسلیم صورت گرفت؛

تقدیر رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین از خبرگزاری رسا

تقدیر رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین از خبرگزاری رسا
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: از خبرگزاری رسا که با پوشش مطلوب، بیشترین همکاری را در زمینه برگزاری همایش ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی داشت، قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه برگزاری اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی»، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گفت: این اجلاس به این منظور برگزار شد که اعلام کند فرهیختگان، اکابر، ارکان و شخصیت های برجسته حوزه طرح معامله قرن را مخاصمه قرن می دانند و این معامله جز مسامحه در احقاق حق حقوق فلسطینیان نخواهد بود.

وی ادامه داد: حرکت شومی را که کشورهای خودفروخته در حمایت از معامله قرن از خود نشان دادند، جهان اسلام را به صورت یکپارچه به سوی احیای اسلام ناب محمدی دعوت می کند تا به صورت متحد در مقابل شیطنت های استکبار و کشورهای استعماری و خودفروخته اعلام موضع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه نخبگان و فرهیختگان جهان اسلام به هیچ قیمتی تن به طرح های استعماری نمی دهند، تأکید کرد: به امید خداوند روزی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم خارج خواهیم کرد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تبیین پشت پرده های مسأله عادی سازی روابط برخی حکام مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی پرداخت و تصریح کرد: اسرائیل غاصب با شعار نیل تا فرات حرکت خود را آغاز کرد، اما در این سال های اخیر مشاهده می کند که نه تنها این شعار محقق نشد، بلکه رزمندگان اسلام تا مرزهایش، آن را محاصره کرده اند، از این رو خودش را در یک مرحله جدی سقوط می بیند؛ از سویی دیگر آمریکا و ایادی اش مشاهده می کنند که مسلمانان، فرهیختگان و رزمندگان اسلام به مرکزیت ثقل رژیم صهیونیستی دسترسی پیدا کرده اند، بنابراین باید کاری می کردند تا روحیه خود و سربازانشان ترمیم شود، از همین جهت طرح معامله قرن را برای بازسازی فکری و روحیه صهیونیسم طراحی کردند.

وی با بیان اینکه جهان استکبار باید بداند که ما معامله قرن را مخاصمه قرن با فلسطین دانسته و آن را مسامحه در احقاق حق فلسطینیان می دانیم، ابراز کرد: مسلمانان فریب دنیای استکبار را نخواهند خورد و در آینده ای نزدیک قدس شریف را از چنگال خون آشام صهیونیسم خارج خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال همچنین در ابتدای این مصاحبه به ارائه گزارشی از روند برگزاری اجلاسیه مجازی «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی» پرداخت و بیان کرد: به دنبال موضع صریح و شفاف رهبر معظم انقلاب در ارتباط با توطئه اخیر استکبار و ایادی آن در موضوع معامله قرن، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصمیم گرفت اجلاسیه مجازی ذلت تسلیم را با حضور مرجعیت، اساتید و شخصیت های برجسته حوزوی برگزار کند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: بحمدالله با پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی، این اجلاسیه مجازی با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار شد و با پیام آیت الله یزدی ریاست شورای عالی جامعه مدرسین و پیام های آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان همراه بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش جامع و کامل همایش «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان های اسلامی» خاطرنشان کرد: ما از خبرگزاری رسا که با پوشش مطلوب، بیشترین همکاری را در زمینه برگزاری این همایش داشت قدردانی می کنیم./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
درود خداوند بر همکاران معزّز و انقلابی خبرگزاری رسا
0
0