۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۶۹۰۹۶
حجت الاسلام رضوی مهر با تأکید بر توجه دولت به حل مشکلات مردم:

امید به مذاکره چرخ اقتصاد کشور را از کار انداخته است

امید به مذاکره چرخ اقتصاد کشور را از کار انداخته است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: دولتمردان در ۷ ماه باقی مانده پایان کار تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند تا اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم از شرایط کنونی بدتر نشود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در قبال ایران، گفت: مسؤولانی که امروز با انتخاب بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا دم از مذاکرات مجدد می‌زنند و دادن آدرس­‌های غلط به مردم را آغاز کرده اند، نشانه ضعف و استیصال تدبیر آنها در مدیریت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: افراد بی‌بصیرت راه رفع مشکلات کشور را در برون مرزها و مذاکره با بیگانگان پیگیری می­‌کنند، در حالی که امروز مشکلات کشور ما ناشی از سوء مدیریت مسؤولان است و باید جلوی خودتحریمی ها از داخل گرفته شود.

وی فصل الخطاب مسائل بین المللی و داخلی کشور را رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست، گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در رهنمودهای خود به عدم مذاکره مجدد با آمریکا و سران غربی تأکید داشتند و فرمودند که به بیگانگان نمی‌توان اطمینان کرد و به امید گشایش آنها بود.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: در طول انقلاب همواره تجربه کردیم که جریان های لابی‌گر صهیونیسم بین الملل پشت سر انتخابات آمریکا در هر دوره‌ای بوده است و آنها نتایج انتخابات آمریکا را رقم می زنند و در حقیقت افرادی مانند بایدن، ترامپ و اوباما هیچ نقشی در اداره آمریکا ندارند.

وی با بیان اینکه هیچ گاه دشمنان و استکبار جهانی دلسوز کشور ما نخواهند بود، گفت: ملت ایران بدین نتیجه رسیده است که بیشتر مشکلات کشور ناشی از امید داشتن به مذاکرات و توافق نامه برجام بوده است که چندین سال چرخه اقتصادی و پیشرفت کشور را از کار انداخته بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: دولتمردان به رییس جمهورهای آمریکا که هیچ گونه اختیار و اراده‌ای از خود ندارند، دل خوش نکنند و باید مسؤولان کشور بر اندیشه های جهادی و بهره گیری از نیروهای جوان داخلی ‌در مسیر رشد و پیشرفت کشور تکیه کنند.

وی بر بهره­‌گیری از توان تولید داخلی در شرایط تحریم های بی رحمانه آمریکا تأکید کرد و افزود: سرداران و شهیدان مدافع حرم با فعالیت­‌های جهادی خود توانستند، مانع نفوذ دشمنان به خاک ایران شوند، از این رو باید مسؤولان با الگوگیری از جریان­‌های مقاومت، برای رفع مشکلات کشور به طور شبانه روزی تلاش کنند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: تورم و گرانی کالاهای امروز هیچ توجیه منطقی ندارد و باید دولتمردان پاسخگوی گرانی ها و وضعیت بدمعیشتی مردم باشند.

وی با اشاره به رهنمودهای صریح رهبر انقلاب مبنی بر اینکه دولت باید تا روز آخر وظایف خود را انجام دهد، گفت: باید دولتمردان در هفت ماه باقی مانده پایان کار دولت تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند تا اینکه اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم بدتر از شرایط کنونی نشود./998/ت302/ب1

ارسال نظرات