۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۵۳۰۴۶
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

اسرائیل محور شرارت و بدخواهی برای مردم منطقه است

اسرائیل محور شرارت و بدخواهی برای مردم منطقه است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: اسرائیل و آمریکا دو مجسمه منحوس هستند که در هر منطقه ای پای گذاشته اند محور شرارت و ظلم برای مردم منطقه شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین راهکارهای وحدت امت اسلامی برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس پرداخت و گفت: جهان اسلام دارای شهدای مقاومت و چهره های مورد وفاقی در میان امت اسلامی است که هدف مشترک همه این شهدا همچون قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، شهید عماد مغنیه، فتحی شقاقی، نابودی اسرائیل و محو ظلم در منطقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، بیت المقدس را متعلق به جهان اسلام دانست و گفت: همان‌گونه که مسلمانان در سالیان متوالی انزجار و خشم خود را از رژیم صهیونیستی با حضور در تجمعات و راهپیمایی ها ابراز کرده اند؛ از این رو جهان اسلام در دوره جدید تمدن اسلامی پیرامون قدس و در برابر زیاده خواهی اسرائیل موضع قاطعی را ارائه اتخاذ کنند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: مؤسسات و شوراهای قانونی بین المللی در رابطه با مسائل حقوقی بیت المقدس پای کار بیایند و بدون واهمه و ترس از تهدیدهای کشورهای غربی، حکومت­‌های ظالم اسرائیل و آمریکا را به جهانیان معرفی کنند.

حجت الاسلام و الملسمین رضوی مهر بر ضرورت اتحاد امت اسلامی بر علیه حکومت های ظالم تأکید کرد و گفت: اسرائیل و آمریکا دو مجسمه منحوس هستند که در هر منطقه ای پای گذاشته اند محور شرارت و بدخواهی و ظلم برای مردم منطقه شده اند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا در جهان نمی‌تواند سبب فراموشی امت اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین شود، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا در ایران و کشورهای دیگر مانع از دفاع امت اسلامی از آرمان های قدس نخواهد شد و امسال مردم انزجار خود را از حکومت غاصب فلسطین به شکل های گوناگون ابراز خواهند کرد و همبستگی با نهضت مردمی فلسطین ادامه خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه نابودی اسرائیل بیان کرد: رهبر انقلاب این نوید را داده اند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و اکنون نظام سکولاری اسرائیل و آمریکا رو به افول هستند و به زودی مردم از ظلم و خودخواهی آنها خلاصی خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه برخی منافع ملی را به مصالح امت اسلامی ترجیح می دهند، گفت: برخی افراد سرنوشت ایران اسلامی را جدا از جهان اسلام می دانند، اما آنها غلطی فاحش را انجام داده اند؛ زیرا اهداف و آرمان های ایران اسلامی همواره از امت اسلامی جدا نبوده است.

وی ظلم ستیزی و یاری رساندن به مظلومان جهان را از اهداف و ضروریات انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید جهان اسلام از فلسطین که خاکریز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صیهونیستی است؛ حمایت همه جانبه به عمل آورد.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: اگر جان فشانی های شهدای مدافع حرم نبود؛ حرم حضرت زنیب(س) و امام حسین(ع) تخریب می شد و ایران در محاصره تکفیری ها قرار می گرفت./998/ت302/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
گرامیداشت روز قدس بخشی از جنگ روانی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و تأکید بر عدم مشروعیت آن است و با یادآوردی بحران موجودیت این رژیم باعث نگرانی هر ساله آن می‌شود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
گرامیداشت روز قدس در تمام جهان باعث شد مسأله فلسطین به مسأله‌ای جهانی تبدیل شودو مرزهای جغرافیایی فلسطین را پشت سر بگذارد. این باعث شد رژیم اسرائیل نقاط قدرتی را که دائما در نزاع بر آن تکیه داشته و بر پایه سیاست تجزیه، فتنه‌انگیزی و تشدید فرقه‌ای گرایی بود، از دست بدهد. در پی این موضوع بسیاری از سازمان‌های بشردوستانه غربی با مسأله فلسطنی اعلام همبستگی کردند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
۷۱ سال است که اسرائیل غاصب خانه و کاشانه و سرزمین ملتی مظلوم و بی‌دفاع را اشغال کرده و با گذشت این سال‌ها آزادسازی قدس شریف و فلسطین عزیز به آرمان‌ها و اهداف ملت‌های مسلمانان تبدیل است.

به فرموده امام خمینی(ره) فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و به همین دلیل هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامیدند و مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در این روز آزادی قدس را فریاد می‌زنند

اگر ملت‌های جهان چند ماه است با کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند ملت بی‌دفاع فلسطین ۷۱ سال است که با دستانی خالی مقابل اسرائیل غاصب ایستاده‌اند تا به یاری خداوند با از بین رفتن این رژیم، روزی به سرزمینشان برگردند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
جشن آزادی قدس ای کاش که برپا شود

جشن ما با دیدن صاحب زمان زیبا شود

ظلم فردا رخت خواهد بست از دنیای ما

دولت عدل الهی جای آن برپا شود

یا الهی دور کن غم از دل این مومنان

روز فتح قدس باشد یارمان مولا شود

پرچم عباس را بر شانه خود می‌بریم

مسجد بیت المقدس باز سهم ما شود

صبح و شبها بر لب ما این دعا هست ای خدا

دستگیر ما غریبان حضرت زهرا شود
0
0