۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۶۹۲۱۳
امام جمعه الیگودرز خبر داد؛

توزیع هزار و ۸۵۰ بسته بهداشتی و ۶۰۰ بسته معیشتی در الیگودرز

توزیع هزار و ۸۵۰ بسته بهداشتی و ۶۰۰ بسته معیشتی در الیگودرز
حجت الاسلام سرلک از آغاز به کار ستاد اجرایی فرمان امام در الیگودرز خبر داد و گفت: در این مرحله هزار و ۸۵۰ بسته بهداشتی و ۶۰۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، صبح امروز در اولین جلسه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در الیگودرز گفت: خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای محرومیت زدایی و کمک رسانی به محرومان و نیازمندان استان لرستان تاکنون از طریق استان مرکزی ارائه می شد.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: با راه اندازی اداره کل مستقل ستاد اجرایی در استان لرستان و مدیریت توانمند آن و تشکیل ستاد استانی و شهرستانی امید است که خدمات این ستاد به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.

وی ادامه داد: طبق ابلاغیه استانی در شهرستان الیگودرز نیز ستاد اجرایی با مسؤولیت امام جمعه و عضویت فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی، اداره بهزیستی، ناحیه مقاومت بسیج، جمعیت هلال احمر با تشکیل دبیرخانه شهرستانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: فعالیت ستاد اجرایی  تنها به ایام کرونا منحصر نخواهد بود بلکه خدمات متعدد در بخش های مختلف به مناطق محروم و نیازمند و خانواده های بی بضاعت ارائه خواهد شد.

امام جمعه الیگودرز بر توزیع عادلانه خدمات تأکید کرد و خواستار تشکیل یک سامانه واحد جهت ثبت خانواده های نیازمند شد.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: در این مرحله هزار و 850 بسته بهداشتی و ۶۰۰ بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در الیگودرز توزیع خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات