۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۶۹۲۳۹
آیت الله ناصری مطرح کرد؛

فضیلت های خواندن نماز شب و حفظ چشم و زبان

فضیلت های خواندن نماز شب و حفظ چشم و زبان
اصفهان - آیت الله ناصری گفت: اگر کسی خیر دنیا و آخرت را می‌خواهد لازمه آن توسل به امام زمان(عج) است، ایشان نماینده خدا در عالم وجود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله محمد ناصری، استاد عرفان و اخلاق در سخنرانی مجازی خود با بیان اینکه باید تمام فعالیت‌های انسان برای رضایت خداوند متعال و امام زمان(عج) باشد، گفت: امام زمان(عج) بر گردن ما حق بسیاری دارند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) نماینده خداوند متعال در عالم وجود هستند، خاطرنشان کرد: عالم ما یک ماه و خورشید دارد، بنابر روایات بعضی عوامل چهل ماه و چهل خورشید دارند و همه عوالم و عرش و کرسی و لوح و قلم و کهکشانها و همه اینها زیر نظر امام زمان(عج) هستند، ایشان همه مطالب را می‌دانند و می‌‌بینند.

آیت الله ناصری در ادامه افزود: اگر کسی خیر دنیا و آخرت را می‌خواهد لازمه آن توسل به امام زمان(عج) است، ایشان لحظه‌ای از ما غافل نیستند و همه را می‌دانند و از نیت‌ها و اعمال خیر و شر ما آگاه هستند.

استاد عرفان و اخلاق با اشاره درخواست افراد برای نزدیک شدن و رسیدن به امام زمان(عج) تصریح کرد: زمانی که حدود 14 سال داشتم و در نجف زندگی می‌کردم، از شیخ محمد کوفی سؤال کردم چگونه باید خدمت امام زمان(عج) رسید؟ ایشان گفت نماز شب بخوان، نافله شب و نافله دیگر نمازها را ترک نکن و توسل به امام زمان(عج) را فراموش نکن.

آیت الله ناصری اظهار کرد: به شیخ محمد کوفی گفتم این دستورات برای رسیدن به امام زمان کار دشواری است، همچنین شیخ محمد کوفی در ادامه به من گفت اغلب اوقات با وضو باش و نماز شب را ترک نکن و مراقب چشم و زبان خود باش،حقیقتا توصیه‌های این عالم بزرگ بسیار برای من مفید واقع شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات