۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۶۹۲۶۳
حجت الاسلام پژمان‌فر در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

«آمریکای خوب و بد»؛ حربه ای برای رسیدن به اهداف

«آمریکای خوب و بد»؛ حربه ای برای رسیدن به اهداف
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی قائل به آمریکای خوب و بد بوده و متأسفانه چنین نگاهی در برخی مسؤولان برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان وجود دارد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جلسه هماهنگی اقتصادی قوا به تأکیدات رهبری در زمینه توجه مسؤولان به راهکارهای کارشناسان برای حل مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: عدم اعتقاد به ظرفیت های کشور، مسؤولان را در مسیر حل مشکلات، سست و ناتوان می کند.

وی ادامه داد: کسی که نوعی وادادگی در جریان تفکرش داشته باشد و خودباوری و اعتماد به نفس در وجودش نباشد در مقابل مسائل و مشکلات بر اساس باورهای خودش، دنبال راه حل در جای دیگر می گردد و به بیگانگان چشم می دوزد.

بی توجهی به راهکارهای اقتصادی کارشناسان جز ضعف ایمان و وادادگی عامل دیگری ندارد

حجت الاسلام پژمان‌فر با اشاره به اینکه بی توجهی به راهکارهای اقتصادی کارشناسان دلسوز نظام جز ضعف ایمان و وادادگی هیچ عامل دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: کسی که اعتماد به نفس داشته، روی پای خود ایستاده و اعتماد به ظرفیت های درونی در وجودش نهادینه شده باشد همیشه راه های برون رفت از مشکلات را در داخل کشور پیدا می کند.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه امروز برخی در داخل کشور مسیر سازش و تسلیم را تئوریزه می کنند، اما باید توجه داشته باشند که راهی به غیر از اعتماد به ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد.

دشمن، خوب یا بد ندارد

وی با اشاره به اینکه دشمن، خوب یا بد ندارد، ابراز کرد: کسانی که همواره در پی سازش هستند، سعی می کنند با ایجاد یک سری توهمات در آحاد مردم، به اهداف خود برسند، از این جهت قائل به آمریکای خوب و بد بوده و صف اروپا از آمریکا را جدا می کنند؛ متأسفانه چنین نگاهی در برخی افراد برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان وجود دارد که ما می توانیم حتی با شمر و یزید هم بنشینیم و مسائل را جلو ببریم.

حجت الاسلام پژمان‌فر در پایان با بیان اینکه اعتماد به نفس، توجه به گروه های توانمد داخلی و دوستان قدرتمند خودمان در دنیا تنها راه علاج تحریم و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است، تصریح کرد: با اعتماد به دشمن نمی توان مشکلات را حل کرد، بلکه با کمک دوستان خود در داخل و خارج می توانیم مشکلات را حل کنیم؛ این که بخواهیم جای دوست و دشمن را عوض کنیم و مردم را رها کرده و به دشمنان بچسبیم، شکست خواهیم خورد، همانگونه که تا کنون این دیدگاه با شکست مواجه بوده است./841/ت302/ب1

ارسال نظرات