۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۶۶۹۲۹۹
حجت الاسلام والمسلمین رستمی:

ترور شهید فخری‌زاده نقشه دشمنان را در جلوگیری از پیشرفت ایران برملا کرد

ترور شهید فخری‌زاده نقشه دشمنان را در جلوگیری از پیشرفت ایران برملا کرد
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

عن رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:«خیر الناس من حبس نفْسه فی‌ سبیل ‌الله، یجاهد اعداءه و یلتمس الـموت فی‌ مصافّه»
خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری‌زاده رضوان الله علیه, سخت و جانکاه بود. آنچه که امروز رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.

این ترور، نقشه دشمنان مردم ایران در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملا ساخت و بار دیگر ثابت کرد  که خونخواران صهیونیست و جنگ‌طلبان آمریکایی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

یقیناً قطار حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علمی، متوقف نخواهد شد؛ جوانان دانشمندی که همچون فخری‌زاده‌‌ها، علیمحمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و شهریاری‌ها در عرصه علم و دانش در حال فعالیت هستند، نخواهند گذاشت تا علم، علم بر زمین بماند و به اذن الهی، این پرچم را بر قله افتخار نصب خواهند کرد.

اینجانب شهادت این شهید عزیز را به خدمت رهبر معظم انقلاب، خانواده‌ و همکاران ایشان و مردم شریف و شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن شهید فرزانه و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل را خواستارم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
خضابی خوشتر از خون نیست مردان خدایی را
ببین در قتلگه سیمای عقل کربلایی را
0
0