۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۳۰۵

آغاز شناسایی عناصر ترور شهید فخری‌زاده توسط سربازان گمنام امام زمان

آغاز شناسایی عناصر ترور شهید فخری‌زاده توسط سربازان گمنام امام زمان
وزیر اطلاعات گفت: به آگاهی مردم عزیز و قدرشناس کشورمان می‌رساند که سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشورمان پیامی صادر کرد. 

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح ذیل است: 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهادت مظلومانه رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری ‌زاده موجب تالم و تاسف گردید.

اینجانب از طرف خود و کارکنان خدوم وزارت اطلاعات شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و ملّت شهیدپرور ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تسلیت می گویم و از درگاه رب الشهداء همجواری با حضرت سیدالشهداء در رضوان برین و برای خانواده معظم شهید و بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می نمایم.

به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان می رساند سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هدایت کنندگان جنایت کار خواهند گرفت.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات

ارسال نظرات