۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۶۶۹۳۰۸
آیت الله غروی در گفت‌وگو با رسا:

مجامع بین المللی ترور شهید فخری زاده را محکوم کنند

مجامع بین المللی ترور شهید فخری زاده را محکوم کنند
استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه دشمنان با پیشرفت، تحول و مقاومت ما مخالف هستند، گفت: این ترورها نقشه های شوم دشمن نسبت به انقلاب و نظام را روشن می کند.

آیت الله سید محمد غروی استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور در پی ترور ناجوانمردانه گفت: این ترورها نقشه های شوم دشمن نسبت به انقلاب و نظام را روشن می کند.

وی با اشاره به اینکه ترور دانشمندان بزرگ کشور زمینه هوشیاری بیشتر مردم را فراهم می کند، ادامه داد: افرادی که کارآمد بوده و نقش کلیدی در برخی زمینه ها دارند و برای کشور سربلندی به ارمغان آورده و افتخارآفرینی می کنند، مورد حمله دشمن واقع می شوند.

آیت الله غروی با بیان اینکه دشمن هیچگونه جایگاهی را برای کشور و دانشمندان ما نمی خواهد، ابراز کرد: اینگونه ترورها ددمنشی دشمن را نشان می دهد و حاکی از آن است که دشمن با علم و دانش و رشد کشورمان مخالف است و کسانی که در این زمینه مؤثر هستند را مورد ترورهای ناجوانمردانه قرار می دهد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز دنیا باید این دشمنی ها را ببیند؛ با توجه به قرائنی که در سخنان دیپلمات های عالی ما وجود داشت، نتانیاهو چندی قبل اسم شهید فخری زاده را مورد اشاره قرار داده بود که این نشان می دهد مسأله بسیار حساس است و مردم نیز باید توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با پیشرفت، تحول و مقاومت ما مخالف هستند، روحیه شاگرد پروری شهید فخری زاده را مورد توجه قرار داد و افزود: امروز شاگردان ایشان راه این شهید را ادامه می دهند، اما باید دانست که این ترور، کار عجیبی بود و انتظار می رود مجامع بین المللی آن را محکوم کنند.

آیت الله غروی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با دسیسه و نیرنگ استکبار روی کار آمد و علیرغم این که ما آن را به رسمیت نمی شناسیم، دانش و دانشمندان ما را هدف می گیرد و باید دانست که این اولین حرکت کوردلانه دشمن نبوده و آخرین آنها هم نخواهد بود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت تأمین حفاظت دانشمندان کشور تأکید کرد و با بیان اینکه باید تدابیری اندیشیده شود تا ارتباط مردمی که مسؤولان و دانشمندان دارند، در وضعیت دیگری قرار نگیرد، ابراز کرد: با توجه به این حادثه تروریستی باید گفت نیروهای اطلاعاتی ما باید هوشیاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند؛ همچنین باید گفت مردم انتظار دارند تا مسؤولان سرنخ های این حادثه را پیدا کرده و آن را اعلام کنند، زیرا این موضوع چیزی نیست که قابل تحمل باشد./841/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
که چی بشه
وقتی فقط شعار میدیم ن عمل نتیجه همین است تکرار ترور
2
0
باقری موحد
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
متاسفانه مجامع بین المللی نوکر آمریکا و اسرائیل هستند و بی اذن آنها حرکتی نمی کنند
0
1