۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۶۹۳۳۳
سردار جلالی:

خون شهید فخری‌زاده سبب اتحاد ملت در برابر آمریکا خواهد شد

خون شهید فخری‌زاده سبب اتحاد ملت در برابر آمریکا خواهد شد
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خون شهید فخری‌زاده سبب اتحاد ملت در ایستادگی در برابر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹)

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور، به خون یکی از فرزندان شایسته انقلاب آلوده شد و دوباره مهر تاییدی بر خباثت و ددمنشی دشمنان جمهوری اسلامی ایران نقش بست و نیت شوم آنان را برملا کرد.

ترور ناجوانمردانه نخبه علمی، دانشمند جهادی و متعهد کشورمان، دکتر محسن فخری زاده نشان می‌دهد دشمنان نمی‌توانند پیشرفت علمی ایران اسلامی به ویژه در عرصه‌های دفاعی را تاب بیاورند.

این شهید بزرگوار در سال‌های مجاهدت خود ضمن فعالیت در عرصه‌های علمی، در سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز مسئولیت ارتقای توان دفاعی کشور در برابر تهدیدات نوین را بر عهده داشت و با روحیه علمی و دانشگاهی خود سنگ بنای پروژه‌های عظیم علمی دفاعی را ایجاد کرد که قدرت بازدارندگی کشور را ارتقا داده و موجبات خشم دشمن را پدید آورد.

بدون شک همت دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور و علی‌رغم وجود دشمنی دشمنان،‌ انگیزه‌ خبیث توقف حرکت و جهاد علمی کشور را ناکام خواهد گذاشت و خون این شهید سبب اتحاد و انسجام ملت در ایستادگی در برابر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد و مسببان این ترور شوم، تاوان سختی پرداخت خواهند کرد.

اینجانب شهادت این دانشمند انقلابی را به فرماندهی معظم کل قوا، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران ایشان در سازمان سپند و جامعه دانشگاهی کشور و خانواده محترم‌شان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛  سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی»

/998/د102/ب1

ارسال نظرات