۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۶۹۳۲۵
بیانیه شورای نگهبان در پی ترور شهید فخری زاده:

دست جنایتکارانه‌‌ دشمن با هدف ضربه زدن به حرکت علمی ره به جایی نخواهد برد

دست جنایتکارانه‌‌ دشمن با هدف ضربه زدن به حرکت علمی ره به جایی نخواهد برد
شورای نگهبان تأکید کرد که بار دیگر تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها که چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، یکی از دانشمندان دفاعی این مرز و بوم را به شهادت رساندند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده از دانشمندان صنعت دفاعی، شورای نگهبان پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر تروریست‌های مزدور و کوردل وابسته به بیگانگان و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، یکی از دانشمندان دفاعی این مرز و بوم را به شهادت رساندند.

دست جنایتکارانه‌‌ دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی، ره به جایی نخواهد برد و بی‌گمان همت دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور، این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام گذاشته و راه شهید دکتر محسن فخری‌زاده ادامه خواهد یافت.

شورای نگهبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همسنگران و همکاران ایشان، علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

*همچنین عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی مطلبی در صفحه شخصی خود در این باره تصریح کرد:

‏ترور شهید فخری زاده و دیگر دانشمندان هسته ای توسط عوامل جنایت کار صهیونیستها، نیازمند پاسخی قاطع و سریع است.

ضمن اینکه برای پایان بخشیدن به اینگونه جنایتها، لازم است موضوع از طریق مجامع بین المللی پیگیری شود تا علاوه بر مجازات عاملان، از وقوع جنایت های احتمالی آینده پیشگیری گردد./841/د102/ب1

ارسال نظرات