۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۶۹۳۸۴
حجت الاسلام پناهیان:

دشمن با عقب نشینی ما جسور می شود

دشمن با عقب نشینی ما جسور می شود
حجت الاسلام پناهیان گفت: نظام اسلامی بر مبنای قرآن بنا شده است و مقابله با دشمن و انتقام از وی بر طبق نص صریح قرآن وظیفه ما است و باید به چنین جنایاتی پاسخی در خور داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد پناهیان به عنوان سخنران تجمع طلاب و مردم قم در محکومیت ترور شهید فخری زاده با اشاره به این جنایت وحشیانه، گفت: آیات متعدد قرآن کریم تکلیف ما را در مواجهه با چنین ترورها و جنایاتی مشخص کرده است.

وی ادامه داد: برخلاف برخی دولتمردان مختلف در کنگره های بین المللی که «ولینصرالله من ینصره» را با تفسیر غلط خود پیام صلح به دشمن تفسیر می کنند، پیام قرآن این است که هر جا مردم مؤمن بخواهند انتقام بگیرند نصرت الهی با آن ها همراه است.

حجت الاسلام پناهیان اظهار داشت: نظام اسلامی بر مبنای قرآن بنا شده است و مقابله با دشمن و انتقام از وی بر طبق نص صریح قرآن وظیفه ما است و باید به چنین جنایاتی پاسخی در خور داد.

وی ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) و فاطمه معصومه(س) را یادآور شد و بیان داشت: زمانی درب خانه حضرت زهرا(س) به آتش کشیده شد که انصار و مهاجرین پشت ولی را خالی کردند، در نتیجه دشمن جرأت پیدا کرد و در این مقطع نیز مسؤولان باید این نکته را بدانند که با عقب نشینی دشمن جسارت پیدا می کند.

وی با اشاره به ماجرای لبخند دیپلمات ایرانی به جاسوس اسرائیلی، گفت: این لبخندها بوی خون می دهد و شهادت شهید فخری زاده جایزه کسانی است که به بایدن و دموکرات ها دلخوش کرده اند.

حجت الاسلام پناهیان با ابراز تأسف و تعجب از عکس العمل سخنگوی سازمان انرژی اتمی نسبت به شهادت دانشمند هسته ای اظهار داشت: دولتمردان بیم این را دارند با تأیید ارتباط شهید فخری زاده برنامه مذاکره شان به هم بخورد اما همه بدانند رهروان این شهید عزیز از پا نخواهند نشست.

وی با اشاره به ترورهای یهود از صدر اسلام تصریح کرد: یهود از صدر اسلام تا کنون ترورهای بزدلانه را در دستور کار خود دارد، اما باید بداند که با این شیوه به جایی نخواهد رسید.

حجت الاسلام پناهیان با تأکید بر سرعت در انتقام افزود: حضور طلاب و دانشجویان بسیجی در این تجمع پرشور نشانه این است که قم بیدار است و در دفاع از ارزش های انقلاب از پا نخواهد نشست.

وی در پایان با اشاره تیترهای امروز برخی از روزنامه ها و رسانه ها، گفت: برخی رسانه ها در شرایط کنونی همچنان با تیترهایی نظیر «تله تنش» یا «شکیبایی استراتژیک» خط سازش را دنبال می کنند و این برخلاف قرآن است./1399/پ202/ب1

ارسال نظرات