۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۶۹۳۷۴
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

جوانان کشور مسیر شهید فخری زاده را با اقتدار ادامه خواهند داد

جوانان کشور مسیر شهید فخری زاده را با اقتدار ادامه خواهند داد
اصفهان - ساداتی نژاد گفت: خون شهید فخری زاده و شهدای هسته‌ای همچنان جوشان و خروشان است و این پرچم بر زمین نمی‌ماند و جوانان کشور این مسیر را با اقتدار ادامه خواهند داد.
سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تسلیت و تبریک به خانواده معظم دانشمند شهید فخری‌ زاده، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، گفت: شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای و موشکی ایران نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از قدرت فناوری و تکنولوژی ایران ترس و واهمه دارد.

وی افزود: خون شهید فخری زاده و شهدای هسته‌ای همچنان جوشان و خروشان است و این پرچم بر زمین نمی‌ماند و جوانان کشور ما در عرصه‌های علمی، این مسیر درخشان را با اقتدار و تا نابودی رژیم جعلی و صهیونیستی ادامه خواهند داد.

ساداتی نژاد تأکید کرد: خون شهید فخری زاده این پیام را برای دشمنان جمهوری اسلامی دارد که جمهوری اسلامی تا پای جان و با تمام توان خود پای استقلال، هویت و اقتدار نظام اسلامی ایستاده است و با تمام توان در حوزه علمی کشور تلاش خواهد کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل ادامه داد: رسالت جامعه علمی ایران در قبال خون شهید فخری زاده تلاش برای زنده ماندن نام و یاد و آرمان شهدا است.

وی ادامه داد: خون شهید فخری زاده درخت علم و فناوری به خصوص در حوزه هسته‌ای کشور را باورتر خواهد کرد و جوشش و خروش این خون سبب نابودی رژیم نامشروع اسرائیل خواهد شد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات