۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۶۹۳۶۲
در میدان روح الله برگزار شد؛

اجتماع طلاب و مردم قم در محکومیت ترور شهید فخری زاده

اجتماع طلاب و مردم قم در محکومیت ترور شهید فخری زاده
مردم قم، طلاب و اساتید حوزه علمیه در تجمعی در مقابل بیت امام خمینی (ره) با سردادن شعارهایی ترور پدر هسته ای ایران شهید فخری زاده را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اجتماع طلاب، اساتید حوزه علمیه و مردم قم در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و از دانشمندان هسته ای پیش از ظهر امروز در مقابل بیت امام خمینی(ره) و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

تجمع کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود این جنایت وحشیانه را محکوم کردند و پاسخگویی مناسب و سریع به این حرکت ددمنشانه را خواستار شدند.

حجت الاسلام احمد پناهیان به عنوان سخنران این برنامه چنین ترورهایی را نشانه ضعف دشمن و از سوی دیگر نتیجه ساده اندیشی برخی دولتمردان دانست.

در بیانیه پایانی این تجمع شرکت کنندگان با تبریک شهادت این شهید والامقام به محضر امام زمان (عج)، عاملان این ترور را آمریکا و اسرائیل خبیث دانسته و تأکید کردند که علم مبارزه با استکبار بر زمین نخواهد ماند و بزدلان داخلی باید بدانند که ملت مؤمن و انقلابی اجازه نخواهد داد خون فخری زاده ها و سلیمانی ها با مذاکرات بی حاصل هدر رود.

ارسال نظرات