۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۶۹۳۹۶
مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان:

شهادت فخری زاده، سند عظمت علمی و فناوری ایران است

شهادت فخری زاده، سند عظمت علمی و فناوری ایران است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: شهادت محسن فخری زاده سند دیگری برای عظمت علمی و فناوری ایران اسلامی و گواه بر اینکه راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده به محضر امام عصر (عج) و امام فرزانه انقلاب و خانواده معظم این عزیز معراجی، گفت: ترور‌های ناجوانمردانه نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در مقابل پیشرفت‌های علمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای بیانگر آخرین دست و پا زدن‌های ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان و پمپئو در ایجاد تنش و جنگ در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران بار دیگر ثابت کردند راهی غیر از مقاومت و ایستادگی در مقابل آن‌ها وجود ندارد و سازش و مذاکره و حقوق بشر تنها بهانه‌ای برای فریب ملت‌ها است.

وی گفت: همای شهادت که هدیه‌ای آسمانی برای اوج معراجی بندگان خاص خداست این بار و در سالروز شهادت شهید عارف و دانشمند هسته‌ای مجید شهریاری بر شانه مردی نشست که چهل سال رشادت و ایثار و شجاعت و بالندگی و افتخار علمی و عملی را در پرونده خود با تنی خونین به محضر الهی برد تا سند دیگری برای عظمت علمی و فناوری ایران اسلامی باشد و گواه بر اینکه راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان افزود: خون شهیدان درخت بارور انقلاب را تنومندتر و دشمن را هراسان کرده است و مطمئنا علوم باقیمانده شهید محسن فخری زاده چراغ راه حرکت پویا‌تر دانشمندان و صاحب نظران کشورمان خواهد بود./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات