۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۳۹۴
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

ترور شهید فخری زاده برگ سیاهی دیگر در دفتر دشمنان جمهوری اسلامی ایران است

ترور شهید فخری زاده برگ سیاهی دیگر در دفتر دشمنان جمهوری اسلامی ایران است
آیت الله طباطبایی نژاد در پیامی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفته و این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح شهید دکتر محسن فخری زاده بدست تروریست های جنایت کار وابسته به استکبار جهانی موجب تالم و تاثر گردید.

ترور و به شهادت رساندن این دانشمند بزرگ برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کوردل جمهوری اسلامی ایران رقم زد جنایتکاران صهیونیست و همدستان دور و نزدیکشان غافلند که تلاش برای ایجاد توقف در مسیر بالندگی علمی و فتح قله های دانش ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود.

این شهید والامقام امروز پاداش سالها تلاش و خدمت خالصانه خود را با دریافت مدال افتخار شهادت گرفت و به دیدار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شتافت. این بزرگ مرد الهی سعادتمند زیست و سعادتمند رفت.

شهادت این سردار سر افراز را به محضر مقام معظم رهبری، تلاشگران عرصه علمی کشور، خانواده معزز شهید و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید علو درجات و همجواری با اولیای الهی خواستارم.

سید یوسف طباطبائی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

/1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات