۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۶۷۸۸۴
مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد؛

فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی طلاب به مناسبت هفته وحدت

فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی طلاب به مناسبت هفته وحدت
اصفهان - حجت الاسلام اهتمام گفت: پویش پیامبر رحمت با سه محور تولیدات رسانه‌ای، دانشی و اجتماعی با حضور طلاب و مبلغان حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام حامد اهتمام مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت هفته وحدت و با هدف آشنایی بیشتر مردم با سیره نبوی و پاسخگویی به رفتار توهین آمیز اتفاق افتاده در کشور فرانسه فعالیت‌های مختلفی انجام داده است، گفت: در عرصه تولیدات رسانه‌ای پویش پیامبر رحمت از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این پویش با حضور طلاب و روحانیون خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان و با استفاده از ظرفیت زبان‌های مختلف نظیر عربی، انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و چینی، فعال شده است.

حجت الاسلام اهتمام خاطرنشان کرد: در قالب پویش پیامبر رحمت تولیداتی که طلاب به صورت فتوکلیپ، پادکست در قالب سخنرانی، بیان شعر و داستان کوتاه داشته‌اند در فضای مجازی بازنشر داده شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است و در پایان نیز به نفرات برتر در زمینه تولیدات مربوط به این پویش جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از ارسال نزدیک به 300 اثر به این پویش خبرداد و تصریح کرد: در زمینه دانشی نیز در دو بخش ویژه طلاب و ویژه مخاطبین دو فعالیت صورت گرفته است، یکی پرسمان رحمت بود که فایلهای صوتی در حوزه شبهات پیرامون سیره پیامبر اکرم(ص) توسط اساتید مطرح حوزه علمیه تولید و در اختیار طلاب قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در نهایت طلاب پس از دریافت این فایل‌ها و فراگیری انها در آزمونی شرکت کرده و نفرات برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، همچنین نزدیک به 17 یادداشت توسط نخبگان حوزه و مبلغین در حوزه توصیف زندگی اهل بیت(ع) مخصوصا زندگی پیامبر اسلام(ص) با محوریت سیره اجتماعی ایشان تألیف و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انتشار گسترده داده شد.

حجت الاسلام اهتمام با بیان اینکه در زمینه خدمات اجتماعی نیز اقدامات مختلفی به مناسبت هفته وحدت صورت گرفته است، اظهار کرد: قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان ویژه برنامه و جشنی در بیمارستان‌های عیسی بن مریم و بیمارستان الزهرا اصفهان که از بیمارستانهای درگیر با کرونا هستند، برگزار کردند و همچنین یاری رسانی به کادر درمانی و ترویج معنویت در بیمارستان‌ها با حضور نزدیک به 150 طلبه و روحانی در این بیمارستان‌ها در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی مختلفی در اصفهان با حضور طلاب و روحانیون و مبلغان در قالب پویش پیامبر رحمت به مناسبت هفته وحدت برگزار شده است و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور و در اصفهان مراسم اختتامیه‌ای به صورت مجازی برای این پویش با حضور آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان یا آیت الله مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات