۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۶۹۴۳۰
حجت الاسلام نبویان:

آژانس اطلاعات فخری‌زاده را در اختیار تروریست‌ها قرار داد

آژانس اطلاعات فخری‌زاده را در اختیار تروریست‌ها قرار داد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ملت ایران می‌داند قاتلان شهید فخری زاده همان قاتلان سردار سلیمانی هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم اولین شب شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمود نبویان و مداحی حاج امیر عباسی همراه بود.

حجت‌الاسلام نبویان در این مراسم با تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: ملت ایران می‌داند قاتلان شهید فخری زاده همان قاتلان سردار سلیمانی هستند. آمریکا و اسرائیل و منافقین و... در این کارها شریک هستند اما همه تحت فرمان آمریکا هستند و این قاتلان حتی دارو را هم تحریم می‌کنند. چه برسد به غذا و صنایع!

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی اطلاعات شهید فخری زاده را به آمریکا و منافقین داد، اظهار داشت: اطلاعات شهید به دست آژانس داده شد و آژانس این اطلاعات را در اختیار تروریست‌ها قرار داد. 

حجت الاسلام نبویان افزود: خود آقای روحانی در کتاب خود نوشته است که آژانس چند بازرسی از مراکز مختلف را درخواست کرده بود که قاعدتاً سرویس های غرب به آنها گفته بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نظارت هایی که آژانس از ما خواسته است دو نوع است؛ یک نظارت، نظارت پادمان است. نسبت به مواد و فعالیت های اعلام شده، پادمان دخالت می‌کند. نوع دوم نظارت بر مواد و فعالیت های اعلام نشده است. بدین ترتیب آن کشور موظف است هر جایی را که آژانس می‌خواهد برای بازرسی در اختیار آنها قرار دهد.

حجت الاسلام نبویان افزود: ظریف از پروتکل الحاقی، به عنوان بزرگ‌ترین امتیاز ایران به غرب نام برد. آژانس به اطلاعات مختلف هسته‌ای ایران دسترسی داشت. ایران چندین بار اعتراض کرد که چرا اسرار محرمانه ما در رسانه ها پخش می‌شود!

وی اظهار داشت: آقای روحانی و آقای ظریف هر نقطه ای که جاسوسان آژانس از آنها خواستند در اختیار آنها قرار دادند. حتی دسترسی های نظامی و دسترسی به افراد و متخصصین به آنها داده شد. بعد می‌گویند چه کسی اطلاعات شهید فخری‌زاده را در اختیار آنها قرار داده است؟!

حجت الاسلام نبویان یادآور شد: قبل از آقای روحانی و آقای ظریف هیچ کس در ایران پروتکل الحاقی را نپذیرفته بود. مشخص است چه کسانی باید به مملکت ما پاسخگو باشند!

وی افزود: ما باید منطق و دیپلماسی قرآنی را به کار بگیریم که می فرماید «هر کس به شما تجاوزی کرد، مثل آن به او پاسخ گویید».

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: اگر در مقابل این شهادت کاری انجام ندهیم، مطمئن باشید سایر دانشمندان ما را هم خواهند زد. قرآن می‌فرماید ترور در برابر ترور.

وی گفت: ملت ایران نباید در برابر دیگران ذلیل شود.️ ملت عزیز ایران، از آقای ظریف و آقای روحانی هیچ انتظاری نداشته باشید. این کار جوانان مؤمن انقلابی است. 

حجت الاسلام نبویان افزود: به نظر شما چرا فشار آوردند که هسته‌ای بودن این دانشمند را پنهان کنند؟ اینها دنبال یک نکته اند. آن هم اینکه بایدن آمده و باید برویم مذاکره کنیم. اگر بگوییم دانشمند هسته‌ای است، نمی‌توانیم مذاکره کنیم. مذاکره کرده‌ایم که پررو شده‌اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: قرآن می‌فرماید العین بالعین، الاذن بالاذن. اگر چشمتان را زدند، چشمشان را بزنید، اگر گوش‌تان را زدند، گوش‌شان را بزنید. اولین کاری که باید کرد این است که پروتکل الحاقی را متوقف کنند./841/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
محافظه کاری و انفعال نتیجه تضعیف انقلابی‌گری است.
0
0