۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۴۴۱
حزب الله عراق:

رژیم های شرور هزینه گزافی برای ترور فخری زاده می دهند

رژیم های شرور هزینه گزافی برای ترور فخری زاده می دهند
جنبش «کتائب حزب الله» عراق، جنایت ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را ادامه جنایت‌ها علیه کادرهای علمی ملت‌های اسلامی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کتائب حزب الله عراق روز شنبه در بیانیه خود ضمن محکوم کردن جنایت ترور «محسن فخری زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران اعلام کرد: پرونده جنایتکارانه محور صهیونیستی – آمریکایی – سعودی سنگین شده و هزینه جنایت‌های آنها باید گزاف باشد؛ به گونه‌ای که ارکان آنها را درهم بریز.

در این بیانیه آمده است: عملیات ترور و هدف قرار دادن علما و فرماندهان مقاومت یکی از صفحه‌های سیاه نقشه شیطانی و خصمانه علیه ملت‌های مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه همچنین تصریح کرد: همکاری بین عربستان، آمریکا و صهیونیست‌ها در ترور شهید فخری زاده همگی آنها را در معرض انتقام و پاسخ قرار می‌دهد.

کتائب حزب الله عراق نوشت: تا زمانی که امت ما دانشمندان و مجاهدان را پیاپی وارد عرصه می‌کند، محور صهیونیستی - آمریکایی - سعودی روی امنیت و آرامش به خود نخواهد دید و ما تا زمان از بین بردن محور شرارت، چشم بر هم نخواهیم گذاشت.

این بیانیه خاطرنشان کرد که سه‌گانه صهیونسیتی - آمریکایی – سعودی پس از شکست و ناکامی خود در خسته کردن محور مقاومت و فرسایش توانمندیهای آنها در مقابله با گروههای تروریستی، خواب تجاوزگری جدیدی را برای منحرف کردن افکار این محور از نبردش علیه صهیونیست‌ها می‌بینید.

یاد اوری می شود کہ بعد از ظهر دیروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند./۹۸۸/

منبع: ایرنا

ارسال نظرات