۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۶۹۴۹۳
امام جمعه دلفان:

راه شهید فخری زاده ها متوقف نخواهد شد

راه شهید فخری زاده ها متوقف نخواهد شد
لرستان - حجت الاسلام یوسف خانی گفت: دشمنان کور دل انقلاب اسلامی بدانند راهی که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد و توسط همرزمان آنان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد یوسف خانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت شهادت دکتر فخری زاده بیان داشت: ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، شهید دکتر محسن فخری‌زاده حادثه ای تلخ و سنگین ترین ضربه به مجموعه دفاعی کشور بود.

امام جمعه نورآباد در ادامه افزود: شهادت این شهید والا مقام تنبیه و تذکری بر دشمنان کوردل و عناصر بی مزد خواهد بود و ادامه راه این شهدا بهترین و سخت ترین انتقام از دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند راهی را که شهيد فخری‌زاده‌ها آغاز کرده‌اند، ان‌شاءالله با اهتمام بیشتر نخبگان این مرز و بوم، هرگز متوقف نخواهد شد و همرزمان این شهید راه او را ادامه می دهند.

حجت الاسلام یوسف خانی در ادامه افزود: این شهادت بانی رویش های آینده انقلاب اسلامی خواهد شد، دشمن می خواهد جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرد، خون شهدا درخت انقلاب را تنومندتر می کند. 

وی عنوان کرد: این جنایت ددمنشانه و اقدام تروریستی کوردلانه که قرین با هفته بسیج و سالگرد شهادت شاگرد ایشان دانشمند فرزانه شهید شهریاری(ره) توسط عناصر خود فروخته تروریستی صورت گرفت، بار دیگر ترس و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفت های اعجاب برانگیز دفاعی کشور به جهانیان ثابت کرد و ضعف و زبونی این عناصر پلید در جهان بازهم به نمایش گذاشته است.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت بیداری و هوشیاری در برابر تطوئه های دشمنان تأکید کرد و اظهار داشت: راه مقابله با دسیسه ها و توطئه های دشمن بصیرتف هوشیاری و آگاه سازی مردم در زمینه های مختلف است.

حجت الاسلام یوسف خانی خاطرنشان کرد: از مسئولان امنیتی کشور انتظار می رود در نهایت دقت و سرعت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل و محرکان این جنایت فجیع اقدام نمایند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات