۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۶۹۴۶۷
امام‌جمعه آشخانه:

اقدامات بسیج در رزمایش مواسات و مبارزه با کرونا بی‌بدیل است

اقدامات بسیج در رزمایش مواسات و مبارزه با کرونا بی‌بدیل است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام احمدزاده گفت: اقدامات بسیج در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و نیز مبارزه با کرونا حقیقتاً کم‌نظیر و شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام‌جمعه آشخانه، امروز در مراسم نخستین گام از اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان مانه و سملقان و توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی، از همکاری و همراهی مردم و مسؤولان در مواسات و کمک به آسیب دیدگان از کرونا قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج در رزمایش مواسات و مبارزه با کرونا حقیقتاً کم‌نظیر و شایسته تقدیر است، افزود: اقدامات این روزهای بسیج در مبارزه با کرونا و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه برای نیازمندان جامعه؛ حقیقتاً کم‌نظیر، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام احمدزاده ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور فعال داشته و شاهدیم که بسیجیان یک روز در جنگ و یک روز در قالب کمک‌های مؤمنانه خدمت می‌کنند و الگوی خود را در این راه امیرالمؤمنین (ع) می‌دانند.

وی اظهار کرد: امروز با همکاری سپاه و قرارگاه مواسات مانه و سملقان، در اولین گام از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه ۷۵۰ بسته معیشتی بین اقشار ضعیف جامعه در شهرستان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدزاده همچنین با اشاره به گرمای محبت نیکوکارانه بنیاد علوی برای نیازمندان مانه و سملقان، تقدیر از خدمات و اقدامات جهادی و مؤثر بنیاد علوی در شهرستان قدردانی کرد.

وی گفت: در فصل سرما بعضاً خانواده‌هایی جهت تهیه وسایل گرمایشی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند که با تأمین بخاری‌ها و البسه گرم توسط این نهاد انقلابی، ان‌شاءالله شادی و گرما زینت‌بخش خانواده‌های آن‌ها شود.

حجت‌الاسلام احمدزاده اضافه کرد: به همت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان مانه و سملقان وابسته به بنیاد علوی صدها دست البسه گرم و بیش از 100 بخاری به ارزش 180 میلیون تومان به نیازمندان واقعی که توان خرید بخاری و البسه گرم را نداشتند، رسید.

امام‌جمعه آشخانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: شبهه افکنی دشمن در ایام کرونایی و با استفاده از مشکلات اقتصادی که بخش مهمی از آن نتیجه تحریم‌های ظالمانه استکبار است، بیش از گذشته است.

امام‌جمعه آشخانه اظهار کرد: همچنین این ویروس منحوس کرونا باعث محدود کردن و تحت تأثیر قرار دادن مراسمات و جلسات مذهبی، علمی و عقیدتی ما مانند نماز جمعه، محرم، برنامه‌های مساجد و همچنین حلقات تربیتی، معرفتی صالحین شده و دشمن نیز با استفاده از این فرصت، نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند شبهات مختلف عقیدتی، تربیتی و بصیرتی خود را در ذهن و دل مردم و بالأخص جوانان وارد کند که این موضوع، وظیفه و رسالت نخبگان و مربیان جامعه را سنگین‌تر می‌کند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات