۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۶۸۹۷۰
امام‌جمعه شیروان:

تفکر بسیجی عامل بقا و تقویت انقلاب و نظام اسلامی است

تفکر بسیجی عامل بقا و تقویت انقلاب و نظام اسلامی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: علت بقای انقلاب و نظام اسلامی تفکر بسیجی بود و امروز هم راه قوی شدن و ایستادگی در برابر هجمه دشمن بسیجی بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، امروز در دیدار بسیجیان، پاسداران و فرماندهی سپاه شهرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با گرامیداشت این هفته به تبیین نقش و جایگاه بسیج در انقلاب و نظام اسلامی پرداخت.

وی با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تفکر بسیج قبل از انقلاب شکل گرفت و در جریان انقلاب رشد کرد و بالنده شد و توانست انقلاب و نظام اسلامی را تثبیت کند.

حجت‌الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد: درواقع اگر تفکر بسیجی مردمی نبود انقلاب هم شکل نمی‌گرفت، مانند انقلاب مشروطه که در سطح علما و بزرگان حرکتی آغاز شد ولی در سطح مردم تفکر بسیجی وجود نداشت و درنتیجه به سرانجام نرسید.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان تصریح کرد: آرمان و آرزوی عالمان در طول تاریخ اسلام، تشکیل حکومت اسلامی بود که این امر با تفکر بسیجی که حضرت امام راحل شکل دادند محقق شد.

وی با بیان اینکه علت بقای انقلاب هم قطعاً تفکر بسیجی است و خواهد بود، اضافه کرد: بر این اساس راه قوی شدن هم بسیجی بودن است.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: در دنیای امروز که دیدگاه مادی در همه جهات غالب شده است، تفکر بسیجی و ایثارگری بی‌مانند است و می‌تواند گره‌های ناگشوده زیادی را بگشاید.

وی اظهار کرد: تفکر بسیجی که همان تفکر ایثار و ازخودگذشتگی است در هر ملتی غالب شود آن ملت هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد.

حجت‌الاسلام تکمیلی اضافه کرد: اکنون هم در جنگ چند جبهه‌ای که علیه انقلاب وجود دارد بسیج وظایف مهمی بر عهده دارد؛ زیرا درباره شرایط کنونی اگر بگوییم جنگ احزاب علیه ایران به راه انداخته‌اند بی‌راه نگفته‌ایم.

وی ادامه داد: امروز هم در جبهه فرهنگی و هم جبهه اقتصادی و هم در جبهه فضای مجازی در حال جنگ هستیم که این نبرد چند جبهه‌ای وظیفه و رسالت بسیج را چند برابر می‌کند.

حجت‌الاسلام تکمیلی اظهار کرد: درزمینهٔ مدیریتی و سیاسی نیز مدیری که تفکر بسیجی داشته باشد می‌تواند موفق باشد، اما تجربه ثابت کرده مدیر لیبرال به درد انقلاب نمی‌خورد و انقلاب را از دستیابی به اهداف عالیه خود بازمی‌دارد.

امام‌جمعه شیروان در خاتمه از بسیجیان خواست تا درزمینهٔ مقابله با گران‌فروشی، فرهنگ‌سازی و... به دستگاه‌های مختلف کمک کنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات