۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۶۹۵۱۱
پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه در بیانیه ای:

قوه قضائیه عوامل و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده را به اشد مجازات برساند

قوه قضائیه عوامل و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده را به اشد مجازات برساند
از قوه قضائیه مصرانه می ­خواهیم همه عوامل و دست اندرکاران این جنایت هولناک را در هر پست و مقامی که هستند، شناسایی و ضمن معرفی به مردم، آنها را به اشد مجازات برساند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بمناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  

شهادت هنر مردان خداست

در جمعه­ای دیگر و در هفته بسیج  یکی از بسیجیان مخلص و بی­ادعای الهی توسط مزدوران جنایت کار صهیونیست و استکبار جهانی بشهادت رسید و سند دیگری بر رسوایی، زبونی ، پستی و حقارت خود افزودند بی­شک هر زمانی که از داخل نغمه­های شومی بلند شود دشمنان این مرزوبوم احساس می­کنند فرصتی فراهم شده که می­توانند به افکار پلید خود جامه عمل بپوشند چهره پلید خودشان را نمایان می­کنند و دست به اقدامی شیطانی و وحشیانه می­زنند.

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه دانشمند فرهیخته هسته­ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری­زاده(رضوان­الله علیه) که عمری را بصورت گمنام و ناشناخته خدمات بسیار ارزشمندی را برای امنیت و تحکیم پایه­های نظام مقدس جمهوری اسلامی با از خودگذشتگی و جانفشانی موفق به انجام آن شد، قطعا طومار منافقین داخلی و خارجی ، لیبرالها و غرب زده­ها را درهم خواهد پیچید و آنها را رسوای عام و خاص خواهد نمود.

ملت بصیر و آگاه ما خوب می­داند که مسبب اصلی این اقدامات مذبوحانه کسانی هستند که یک روز به ساحت مقدس قرآن کریم  توهین می­کنند و روزی دیگر با هتک حرمت پیامبر اعظم(ص)  و ارزشهای اسلامی، قلب امت اسلام را جریحه­دار می­کنند و گاهی هم با انتسابهای تحریف شده و ناروا به حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله ­العالی) (که خود مصداق و لایق واقعی این نسبتها هستند) زمینه این گونه عملیات های کور را برای دشمنان این کشور فراهم می­کنند.

از قوه قضائیه مصرانه می­ خواهیم همه عوامل و دست اندکاران این جنایت هولناک را در هر پست ومقامی که هستند، شناسایی و ضمن معرفی به مردم، آنها را به اشد مجازات برساند.

پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه­ های علمیه با محکوم نمودن این عمل غیر انسانی از همه مسؤولان می ­خواهد که گوش بفرمان ولی امر مسلمین جهان باشند و بادقت و توجه در موضع گیری های خود، فرصت هیچ گونه اقدام و عمل زشتی را برای دشمن فراهم نکنند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علیمه

8/9/99

/841/د102/ب1

ارسال نظرات