۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۶۹۵۷۳
رییس دانشگاه جامعۃ عروۃ الوثقی پاکستان:

اگر مردم استقامت نشان ندهند، سران پاکستان اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت

اگر مردم استقامت نشان ندهند، سران پاکستان اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی درسخنانی مردم پاکستان را نسبت به توطئه آمریکایی عربی در به رسمیت شناختن اسرائیل، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی رییس دانشگاه جامعۃ عروۃ الوثقی پاکستان و رییس جنبش بیداری امت مصطفی(ص) در مراسمی که در شهر لاهور پاکستان برگزار شد، گفت: اگر مردم استقامت نشان ندهند، سران پاکستان اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت.

رییس تحریک بیداری امت مصطفی(ص) به سفر نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به عربستان سعودی اشاره کرد و بیان داشت: پذیرفته شدن و به رسمیت شناختن اسرائیل توسط خادمین حرمین شریفین، جواز به رسمیت شناختن این رژیم برای سران پاکستان نیز خواهد شد.

وی افزود: پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل تحت فشار شدیدی است و در این اوضاع فقط اراده و استقامت مردم می تواند جلوی این اقدام را بگیرد لذا مردم با جدیت کامل در برابر این توطئه بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با بیان این که قدرت های استعماری تلاش دارند که نقشه خاورمیانه را به سود صهیونیسیم طراحی کنند، تاکید داشت: حتی اگر بعضی از سران پاکستان برای به رسمیت نشناختن اسرائیل جدی هم باشند، در برابر فشارهای حداکثری قدرت های استکباری تسلیم خواهند شد.

وی با تحلیل به قدرت تحمل سران پاکستان در برابر فشارهای امریکا، اسرائیل، دولت های عربی و قدرت های استکباری، گفت: قدرت تحمل در طبقه سیاستمداران کشور در حد صفر است، چون آنان عادت دارند طبق خواسته های این قدرت ها زندگی کنند و سیاست کشور را طبق خواسته های آنان طرح و اجرا کنند اما مردم می توانند این فشار را تحمل کنند چنان که هفتاد سال است این فشار را تحمل می کنند./988/

ارسال نظرات