۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۹۶۵۱
آیت الله بهشتی:

مسیر انقلاب با ترور، فشار و تحریم بسته نمی شود

مسیر انقلاب با ترور، فشار و تحریم بسته نمی شود
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه دشمن از طریق تحمیل فشار می خواهد ایران را پای میز مذاکره بکشاند، گفت: ملت سرافراز ایران با فشار و تهدید مجبور به مذاکره نمی شود.

آیت الله احمد بهشتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: مقامات امنیتی برای اشخاص و سرمایه های کشور حساسیت بیشتری به خرج دهند تا این سرمایه های بزرگ را به آسانی از دست ندهیم.

وی با تأکید بر لزوم مجازات عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه اظهار داشت: مسؤولان باید عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه را شناسایی و دستگیر کنند و سعی داشته باشند که ریشه این عوامل اجنبی و بیگانه را در مملکت بخشکانند تا این عوامل خبیث نتوانند هر از گاهی داغی بر دل ملت شریف و عزیز انقلابی ایران بگذارند.

آیت الله بهشتی با اشاره به اینکه دشمن با ترورهای ناجوانمردانه هرگز نمی تواند راه ملت و انقلاب را ببندد، عنوان کرد: امروز بیش از 40 سال است که انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد و زنده و پاینده مانده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمن با این حرکات ناجوانمردانه نمی تواند جلوی پیشرفت انقلاب و رشد و ترقی ملت و توسعه صنایع نظامی را سد کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی همواره در راستای منافع آمریکا حرکت می کند، افزود: خون این شهید در پیکر جامعه و ملت ما جریان دارد و ملت با این ترورها، هوشیاتر، بیدارتر، آماده تر و فعال تر خواهد شد.

آیت الله بهشتی با بیان اینکه مسیر آمریکا همان مسیر قبلی است و هیچگاه تغییر نخواهد کرد، گفت: امروز دشمنان می خواهند به ملت ایران فشار بیاورند تا از این طریق باب مذاکره را باز کرده و ما را پای میز مذاکره بکشانند، اما باید دانست که ملت ایران سرافراز است و با زور و فشار و تهدید مجبور به مذاکره نمی شود.

وی در پایان با اشاره به آیه شریفه إن تَمسَسكُم حَسَنَةٌ تَسُؤهُم وَإِن تُصِبكُم سَيِّئَةٌ يَفرَحوا بِها وَإِن تَصبِروا وَتَتَّقوا لا يَضُرُّكُم كَيدُهُم شَيئًا»، تأکید کرد: خوشحالی دشمن از ترور شهید فخری زاده زودگذر است و به زودی اسباب غصه و ناراحتی شان فراهم می شود؛ بر اساس آیات قرآن کریم اگر صبر پیشه کرده و تقوای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشته باشیم، کیدها، ترورها، فشارها و تحریم ها ضرری به ما وارد نخواهد کرد./841/ت302/ب1

ارسال نظرات